Процедура супервізії давно відома у Європі. До речі, концепцію супервізії як самостійної професії було впроваджено в європейських країнах ще 1997 року. Зараз в Україні також готують супервізорів (відповідно до Постанови КМУ від 5 липня 2024 р. № 796 ). Наприклад, у Великобританії супервізія для вчителів спрямована на розвиток найкращої практики шляхом рефлексії; на емоційний і психологічний вплив роботи на педагога; на розроблення компетентних і конфіденційних окремих практик; на переконання в тому, що учні мають отримувати якісну освіту. У кананадській провінції Альберта супервізія для вчителів у школі прописана в документі з освітньої політики «Права вчителів, обовʼязки та юридичні зобовʼязання» в окремій главі «Професійне зростання вчителя, супервізія та оцінювання». Таким чином, канадські педагоги розглядають супервізію як форму оцінювання якості роботи педагога ( за матеріалами УІРО ). В Україні поняття супервізії зафіксовано в абзаці дев’ятнадцято му частини другої ста