Нещодавно в блозі отримала два дуже справедливі критичні коментарі, на які не можу не відреагувати. У першому зауважено, що пишу про освіту, але заплющую очі на тих, хто поруч, - колег, на навчання в закарпатських школах. Маю визнати, це правда. Отже, будемо виправляти це :)
Можемо наводити безліч причин, але багато років поспіль Закарпаття посідає найнижчу сходинку за результатами ЗНО (про доцільність порівняння оцінки ЗНО (тести та твір) та річного бала (сума безлічі видів робіт протягом року) зараз не йдеться). Виникає логічне запитання: закарпатські вчителі погано працюють? "Очно" знайома з величезною кількістю вчителів і точно знаю, що на уроках вони не сидять. Також точно знаю про здобутки колег (і не лише моєї рідної школи). У чому ж причина масових низьких результатів? З цієї причини вирішила підготувати допис про освіту рідного краю.
Шановні колеги! Якщо маєте можливість, заповніть, будь ласка, цю анкету (вона анонімна): https://forms.gle/R1Zdr8Qqdxndw5XR7
Як учитель-практик, розумію, що рівень знань учня залежить не лише від бажання вчителя, а й від багатьох інших чинників. Оцінюючи роботу педагога варто, коли враховуєш різні критерії, а не лише його прагнення.
P.S. Відповідь на другий коментар - згодом.
Коментарі