Що запропонувати учням під час карантину? Один із варіантів - редагування текстів (лексичні та граматичні помилки).
Щоб полегшити роботу педагогів під час карантину, видавництво «Соняшник» дозволило безкоштовний доступ до текстів зошита «Лексичні помилки».
Лексичні та граматичні помилки. У зошиті "Лексичні помилки", крім словника та тестів, уміщено тексти для редагування (тексти створено за матеріалами uk.wikipedia.org ). На сторінці в блозі - усі тексти із зошита "Лексичні помилки" (видавництво "Соняшник") із підказками, які виділено червоним. Правильно записаних текстів нема, щоб в учнів не виникло бажання списати. Робота з текстами безкоштовна й не потребує жодної реєстрації.
Щоб полегшити роботу педагогів під час карантину, видавництво «Соняшник» дозволило безкоштовний доступ до текстів зошита «Лексичні помилки».
Лексичні та граматичні помилки. У зошиті "Лексичні помилки", крім словника та тестів, уміщено тексти для редагування (тексти створено за матеріалами uk.wikipedia.org ). На сторінці в блозі - усі тексти із зошита "Лексичні помилки" (видавництво "Соняшник") із підказками, які виділено червоним. Правильно записаних текстів нема, щоб в учнів не виникло бажання списати. Робота з текстами безкоштовна й не потребує жодної реєстрації.
Як працювати з текстами?
Учитель може запропонувати учням скопіювати тексти і виправити помилки, наприклад, у документі word, отже, завдання не забиратиме в учнів багато часу.
Як перевірити правильність виконання роботи?
Є декілька варіантів:
1) кожен працює самостійно й надсилає тексти на перевірку вчителеві;
2) кожен редагує один текст; відредаговані тексти учні надсилають у групу й обговорюють;
3) учитель публікує свій варіант, із яким учні порівнюють власні тексти.
Власне висловлення. До речі, інформація в текстах - це фрагменти біографій відомих людей. Поки учні опрацюють тексти, запам'ятають ці факти. Звісно, їх можна використати як приклади із суспільного життя у власному висловленні.
Усі тексти - тут.
Усі тексти - тут.
Коментарі