РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Групи результатів навчання для мовно-літературної галузі
Семестрове та річне оцінювання
Орієнтири щодо завдань за групами
результатів для мовно-літературної галузі
Група 2 ― Працює з текстом (ПТ)
Група 3 ― Письмова взаємодія (ПВ)
Група 4 ― Досліджує мовлення (ДМ)
Комплексна
підсумкова робота (КПР)
Орієнтовні зразки завдань для
підсумкових робіт з української мови за групами результатів
Письмово взаємодіє (ПВ (ГР 3))
Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))
Комплексна підсумкова робота (КПР)
ОЦІНЮВАННЯ різних видів робіт на уроках української мови
Оцінювання мовних знань і вмінь
Поточне оцінювання в процесі поурочного вивчення теми з української мови
Монологічне мовлення (усні переказ і твір)
Оцінювання усного переказу/твору
Письмові переказ / твір / есе / диктант
Переказ / переказ із творчим завданням
Критерії оцінювання письмових переказів / творів / есе
Мовне оформлення перевірки письмових
робіт
Диктант. Оцінювання правописних (орфографічних і пунктуаційних) умінь
учнів / учениць
Комплексна
підсумкова робота (КПР)
Орієнтовні зразки завдань для
підсумкових робіт з української літератури за групами результатів
Письмово взаємодіє (ПВ (ГР 3))
Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))
Комплексна
підсумкова робота (КПР)
Орієнтовні зразки завдань для
підсумкових робіт із зарубіжної літератури за групами результатів
Письмово взаємодіє (ПВ (ГР 3))
Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))
Критерії оцінювання виразного
читання напам’ять художніх творів (за О.О. Ісаєвою)
КРИТЕРІЇ
ОЦІНЮВАННЯ результатів навчання для мовно-літературної галузі
Група результатів 1 ― Усно взаємодіє (УВ)
Група результатів 2 ― Працює з текстом (ПТ)
Група результатів 3 ― Письмово взаємодіє (ПВ)
Група результатів 4 ― Досліджує мовлення (ДМ)
______________________
Може бути цікаво
Підручники Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією професора Юрія Ковбасенка) та додатки до них
Коментарі