Третій день експерименту з десятикласниками (власне висловлювання+повторення програмових творів із української літератури). І учні, і вчитель ведуть щоденник (щоденник учителя точно буде опубліковано, учнівський тільки у випадку, якщо знайдеться доброволець).
Сьогодні переглянула щоденникові записи учнів за третій день: майже всі зазначають, що експеримент діє, приклади з літератури добирати легше й уже повторили декілька творів; дехто нарешті зробив висновок, що буде перечитувати літературу (як це приємно читати! :) ). Майже всі скаржаться на брак часу для експерименту (7-8 хвилин на початку уроку). Цікава реакція учнів на результат: усі дівчата задоволені (дівчата в мене бійці :) ), що вже є якісь досягення , нехай і мінімальні; хлопці ж (аж восьмеро) скаржаться, що й часу мало, і теми складні, і результату нема, й оцінки не такі, як хотілося б :) .
Отже, експеримент не припиняється, а продовжується :).
Сьогодні переглянула щоденникові записи учнів за третій день: майже всі зазначають, що експеримент діє, приклади з літератури добирати легше й уже повторили декілька творів; дехто нарешті зробив висновок, що буде перечитувати літературу (як це приємно читати! :) ). Майже всі скаржаться на брак часу для експерименту (7-8 хвилин на початку уроку). Цікава реакція учнів на результат: усі дівчата задоволені (дівчата в мене бійці :) ), що вже є якісь досягення , нехай і мінімальні; хлопці ж (аж восьмеро) скаржаться, що й часу мало, і теми складні, і результату нема, й оцінки не такі, як хотілося б :) .
Отже, експеримент не припиняється, а продовжується :).
Коментарі