Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році
Якщо цього року викладаєте предмети мовно-літературної галузі, пройдіть тест для вчителів-словесників.
Позначте пункт / пункти, які актуальні для вас.
А як уникнути "двочитань" у рекомендаціях щодо оцінювання в 5-7 (8 пілотних) класах НУШ
Б як заповнити сторінки журналу щодо оцінювання по-новому
В що означають абревіатури УВ, ПТ, ПВ, ДМ
Г скільки і яких оцінок має бути
Д якою нормативно-правовою базою користуватися
Е якою має бути КПР
Ключ до тесту. Якщо для вас актуальним є бодай один варіант, читайте роз'яснення в
Інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році від ЗІППОІнструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2024/2025 н.р. від ЗІППО
Українська мова
Модельні навчальні програми з української мови для 5-6, 7 класів
Начальні програми з української мови для 5-6, 7 класів
Особливості оцінювання за групами результатів на уроках української мови в 5-7 класах НУШ
Комплексна підсумкова робота (КПР)
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт з української мови в 8-11 класах
Оцінювання зошитів
Навчальна та методична література
Освіта в умовах воєнного стану
Модельні навчальні програми з української літератури для 5-6, 7 класів
Начальні програми з української літератури для 5-6, 7 класів
Особливості оцінювання за групами результатів на уроках української літератури в 5-7 класах НУШ
Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури у 8–11 класах
Уроки літератури рідного краю
Уроки виразного читання напам’ять
Оцінювання зошитів
Навчальна та методична література
Освіта в умовах воєнного стану
Зарубіжна література
Модельні навчальні програми із зарубіжної літератури для 5-6, 7 класів
Начальні програми із зарубіжної літератури для 5-6, 7 класів
Особливості оцінювання за групами результатів на уроках зарубіжної літератури в 5-7 класах НУШ
Комплексна підсумкова робота (КПР)
Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури у 8–11 класах
Уроки виразного читання напам’ять
Оцінювання зошитів
Навчальна та методична література
Освіта в умовах воєнного стану
Критерії оцінювання результатів навчання для мовно-літературної галузі
Свідоцтво досягнень (наказ МОН України №1093 від 02.08.2024 р., додаток 3)
Коментарі