Ще не встигла вщухнути буря навколо прекрасної закарпатської вчительки Віолетти Македон, як з'явилася нова тема: зараз усі знову активно обговорюють закарпатську вчительку, яка поставила оцінку дитині на чоло...
Напевно, правду казала героїня (мультфільм мого дитинства) Шапокляк, що хорошими справами прославитись не можна? Інакше чому так активно не говорять про інших закарпатських учителів, які живуть школою? ( О так: зовсім нецікаво читати, що вчителі люблять свою роботу).
Зараз не називатиму імен (це буде згодом), але вчора зробили мій день учителі початкової школи. Вони не люблять завчених фізкультхвилинок. Їм не потрібні особливі накази або створення експериментального класу для ігор із дітками на природі чи просто танцхвилинки, щоб школярики розважилися й відпочили. Але поряд із розвагами триває щоденна праця - над собою, з учнями, з батьками. У класах із понад тридцятьма малесенькими учнями встигають бути й мамами, й учительками, й діджеями, й аніматорами. НУШ - не далеке майбутнє, не захмарні перспективи, навіть не Закон про освіту. НУШ - це люди: учителі, які люблять свою роботу, які навчають наших діток, наших племінників; учителі, яким дуже потрібна підтримка й допомога батьків, бо якщо батьки вдома не можуть впоратися з однією (двома, трьома) дитиною (дітьми), то чи легко виховати тридцятьох учнів учительці в класі?
P.S. Так, у нас багато проблем. Так, учитель повинен не тільки вчити й виховувати, а й поважати дитину, любити її. Так, учитель не має права на нервовий зрив, бо діти, як казав Януш Корчак, передусім. Так, серцю не накажеш і любити не примусиш...то навіщо примушувати себе працювати в школі?..
На щастя, у наших школах багато хороших учителів... але про них переважно мовчимо, бо ж приємніше смакувати чужу біду, неславити, ганьбити? Може, у таких моментах ми виправдовуємо власні хиби, бо так добре бути не найгіршим?
...На думку багатьох, учитель повинен бути янголом, то, може, перестаньмо висмикувати пір'я з його крил або принаймні дозвольмо тим крилам вирости?
Коментарі