За планом (і проханням, яке обіцяла виконувати :) ), у п'ятницю маю писати в блозі про 6-В :)
Отже, ми з 6-В поміркували: створюємо тести, розв'язуємо їх, але цього не достатньо. Тести ж можна колекціонувати, а потім скріпити сторінки - і ось, готовий посібник - хоч до ЗНО готуйся :) .
Сьогодні, в п'ятницю, замість уже традиційних ігор з м'ячиком, вирішили працювати над "масштабним" проектом - "Підручником власноруч" із тестами й підказками для розв'язання :) Робота над складанням навіть одного завдання не проста: спочатку в парах учні вибирають тему, в контексті якої записують тест на чернетку й фіксують відповідь. Наступний етап - апробація: кожна пара розв'язує "чужий" тест (так бачимо, наскільки вдало він складений і за потреби редагуємо). Останній крок - записуємо тест на сторінку майбутнього підручника, обов'язково вказавши ім'я та прізвище автора :) .
Амбіції в 6-В великі: крім тестів, учні створюють і певні підказки. А коли сторінок буде хоч 50, запропонують розв'язати 10-А й 10-Б :) . Цікаво, як справляться старшокласники? :)
Звичайно, у "підручнику" все має бути гарне :) . Наступні сторінки може ілюструвати кожен охочий - малюнками, мемами, власними фото та світлинами з однокласниками.
А ще шестикласники планують зберегти не тільки тести, а й позитивні емоції, тому й записують усе, що хочеться, до майбутньої книжки :) . Далі буде... :)
P.S. Ідея створення учнями "підручника" відома давно: Януш Корчак, директор Будинку для сиріт у Варшаві, вів зі своїми вихованцями "журнал"; кажуть, наш Григорій Сковорода, викладаючи піїтику в Переяславському колегіумі, надихав учнів на подібні "вольності" - прикладів багато, але головне, що вони дієві й подобаються дітям :) .
Коментарі