Ще раніше (до карантину) 6-В вирішив: у п'ятницю на уроці української мови мусить бути гра й жодних негативних оцінок. Тож сьогодні знову розважалися :) .
Окрім нової теми, продовжили працювати над сторінками майбутнього підручника - розв'язували тести, створені однокласниками. Проте учнів очікував сюрприз. Напередодні тести з теми "Прикметник", складені шестикласниками на попередньому уроці, запропонувала розв'язати десятикласникам. Тому сьогодні 6-В тішився: крім зазначеної правильної відповіді, отримав побажання й схвальні відгуки від десятикласників :) .
Оскільки в п'ятницю не вчимося, а граємося, до дошки можна йти не самому, а з помічником-консультантом. Якщо робота зроблена бездоганно, високий бал отримує і доповідач, і консультант. Є помилки? Нічого, їх виправляємо, але оцінку в журнал не ставимо :) . Отже, біля дошки досить цікаво. Проте й ті діти, які залишаються на місцях, не байдикують, бо мають можливість виконати завдання, не чекаючи результатів на дошці, й отримати або високий бал, або... ніякий :) (оцінку озвучуємо, а от чи ставити в журнал, вирішує учень).
Далі буде :) .
Коментарі