Зрозуміло, як і на будь-якій фірмі, усі доходи й видатки фіксуються.
Сьогодні день, коли "гроші" можна витратити - підвищити бал за написану вчора самостійну роботу з теми "Дієприслівник". Курс на сьогодні - 1 бал оцінки в журнал=10 зароблених одиниць. Протягом двох хвилин "бізнес-партнери" радилися, як раціонально витратити кошти. Насамкінець із "рахунків" знято певні суми, а деякі учні підвищили свої оцінки за самостійну роботу.
Чи не є додавання одного балу до самостійної роботи завищенням результатів реальних знань і вмінь? Не є. По-перше, "гроші" учні заробили протягом багатьох уроків - у бланку зафіксована активність кожного. По-друге, уміння домовлятися - одне з важливих у житті, це також своєрідна робота, яка має винагороджуватися. По-третє, бажання підтримати одне одного гуртує клас.
А оцінки... їх і так багато. То хіба не можна дозволити дітям радість?
"Тему "Дієслово" завершено. Можливо, припинимо гру?" - раджуся з учнями. "Нііііііі", - чую хор у відповідь :) . То чому не гратися, коли навіть одиниця - позитивний бал? :)
Коментарі