
Не варто думати, що створення коміксів - несерйозна робота. Хоч головними героями історій і є котики (автори вже дали їм клички), але спілкуються вони на теми лексичних помилок, труднощів визначення частин мови (наразі для п'ятикласників це службові частини мови) тощо. А ще, створюючи комікс, ми вживаємо звертання (кличний відмінок, розділові знаки), ввічливі слова (культура мовлення, вставні слова, розділові знаки). Частину шаблону заповнюємо на уроці колективно, а частину - самостійно вдома. Таким чином ігрова форма дозволяє вчитися, навчаючи інших. Звісно, не кожна гра є ефективною, тому власну роботу "вимірюємо" тестуванням.
На підставі двох тестувань (стільки встигли за 2 тижні, бо комікси - лише невелика частина наших уроків) зарано говорити про конкретні результати, та поки що робота позитивна й - що дуже важливо - подобається учням.
До речі, кожен урок з роботою над "книжкою" починаємо рубрикою "Моя найкраща думка сьогодні": важливо вчити дітей мислити позитивно, адже, на жаль, багато хто, маючи для щастя все, помічає тільки негативне... І дуже приємно, коли учні пишуть, що найкраще для них - прокидатися з думкою, що сьогодні потрібно йти до школи :). Це надихає. Не тільки на комікси :)
Комікси - частина апробації майбутнього зошита для 5 класу.
Коментарі