Важливо, щоб учні не просто вчилися, а відчували радість творчості. Саме тому п'ятикласники оформлюють власні книжечки на основі шаблонів коміксів та підказок до них. Що це буде за книга? Один раз або двічі на тиждень кожен учень та учениця отримує опорні аркуші (поступово заповнюємо й скріплюємо їх). Плануємо, що утвориться "посібник" з української мови для повторення перед справжнім ЗНО ... для 11-Б класу :). До речі, ідея з підручниками стара як світ.
Не варто думати, що створення коміксів - несерйозна робота. Хоч головними героями історій і є котики (автори вже дали їм клички), але спілкуються вони на теми лексичних помилок, труднощів визначення частин мови (наразі для п'ятикласників це службові частини мови) тощо. А ще, створюючи комікс, ми вживаємо звертання (кличний відмінок, розділові знаки), ввічливі слова (культура мовлення, вставні слова, розділові знаки). Частину шаблону заповнюємо на уроці колективно, а частину - самостійно вдома. Таким чином ігрова форма дозволяє вчитися, навчаючи інших. Звісно, не кожна гра є ефективною, тому власну роботу "вимірюємо" тестуванням.
На підставі двох тестувань (стільки встигли за 2 тижні, бо комікси - лише невелика частина наших уроків) зарано говорити про конкретні результати, та поки що робота позитивна й - що дуже важливо - подобається учням.
До речі, кожен урок з роботою над "книжкою" починаємо рубрикою "Моя найкраща думка сьогодні": важливо вчити дітей мислити позитивно, адже, на жаль, багато хто, маючи для щастя все, помічає тільки негативне... І дуже приємно, коли учні пишуть, що найкраще для них - прокидатися з думкою, що сьогодні потрібно йти до школи :). Це надихає. Не тільки на комікси :)
Комікси - частина апробації майбутнього зошита для 5 класу.
Не варто думати, що створення коміксів - несерйозна робота. Хоч головними героями історій і є котики (автори вже дали їм клички), але спілкуються вони на теми лексичних помилок, труднощів визначення частин мови (наразі для п'ятикласників це службові частини мови) тощо. А ще, створюючи комікс, ми вживаємо звертання (кличний відмінок, розділові знаки), ввічливі слова (культура мовлення, вставні слова, розділові знаки). Частину шаблону заповнюємо на уроці колективно, а частину - самостійно вдома. Таким чином ігрова форма дозволяє вчитися, навчаючи інших. Звісно, не кожна гра є ефективною, тому власну роботу "вимірюємо" тестуванням.
На підставі двох тестувань (стільки встигли за 2 тижні, бо комікси - лише невелика частина наших уроків) зарано говорити про конкретні результати, та поки що робота позитивна й - що дуже важливо - подобається учням.
До речі, кожен урок з роботою над "книжкою" починаємо рубрикою "Моя найкраща думка сьогодні": важливо вчити дітей мислити позитивно, адже, на жаль, багато хто, маючи для щастя все, помічає тільки негативне... І дуже приємно, коли учні пишуть, що найкраще для них - прокидатися з думкою, що сьогодні потрібно йти до школи :). Це надихає. Не тільки на комікси :)
Комікси - частина апробації майбутнього зошита для 5 класу.
Коментарі