"Як збільшити потенціал уроку? Як злити воєдино процеси навчання й виховання?.. Чи можна навчати без домашніх завдань?... Як і чим викликати інтерес учнів до уроку? Як використовувати всі 45 хвилин уроку з користю?"
"Успіх у навчанні й вихованні учнів багато в чому залежить від стосунків, які складаються в них із учителем і однолітками... Соціальні стимули для особистості учня найчастіше сильніші за інші. ...Аспектами стимулювання активності учнів є такі: створення емоційного тонусу навчальної діяльності, педагогічний оптимізм учителя, його довіра до учнів, похвала, підтримка їх".
"Психологічний стан учня під час його відповіді ...залежить не тільки від того, як він вивчив матеріал, а від поведінки вчителя щодо цього учня".
"Щоб уникнути перенавантаження учнів, потрібно розумно координувати домашні завдання з окремих предметів..."
Як гадаєте, цитати про навчання в якій країні?
У цій книзі описані методи навчання, а також підкреслено, які труднощі можуть виникнути в учителя під час використання кожного методу. Особливий акцент зроблено на тому, що учні вміють практично після уроку.
Водночас перша частина книги, як на мене, "ідеологічно-занудна" (данина часу).
Таку літературу ніколи не читала. Не пам'ятаю, звідки в мене ця книга. Її сторінки пожовтіли від часу.
Почала з розділів про методи й форми навчання, щоб відповісти насамперед собі, які ж реальні зміни відбулися в нашій освіті за стільки років? Які відкриття в педагогіці зроблено, якщо відкинути красиві назви й використання гаджетів (їх винайшли-то не в освіті)?
Ми змінили назви: навчальний процес став освітнім, евристичні методи стали інтерактивними... Ми перейшли від школи знань до школи вмінь, від школи радості до школи дитиноцентризму. Що ще?
Забула сказати про назву книги. Це "Педагогіка школи" - навчальний посібник для студентів педагогічних інститутів під редакцією чл.-кор. АПН СРСР Г. І. Щукіної, 1977 року видання. Половина книги - досягнення ЦК, хвала досягнень керівників... це не варто читати :) .
"Успіх у навчанні й вихованні учнів багато в чому залежить від стосунків, які складаються в них із учителем і однолітками... Соціальні стимули для особистості учня найчастіше сильніші за інші. ...Аспектами стимулювання активності учнів є такі: створення емоційного тонусу навчальної діяльності, педагогічний оптимізм учителя, його довіра до учнів, похвала, підтримка їх".
"Психологічний стан учня під час його відповіді ...залежить не тільки від того, як він вивчив матеріал, а від поведінки вчителя щодо цього учня".
"Щоб уникнути перенавантаження учнів, потрібно розумно координувати домашні завдання з окремих предметів..."
Як гадаєте, цитати про навчання в якій країні?
У цій книзі описані методи навчання, а також підкреслено, які труднощі можуть виникнути в учителя під час використання кожного методу. Особливий акцент зроблено на тому, що учні вміють практично після уроку.
Водночас перша частина книги, як на мене, "ідеологічно-занудна" (данина часу).
Таку літературу ніколи не читала. Не пам'ятаю, звідки в мене ця книга. Її сторінки пожовтіли від часу.
Почала з розділів про методи й форми навчання, щоб відповісти насамперед собі, які ж реальні зміни відбулися в нашій освіті за стільки років? Які відкриття в педагогіці зроблено, якщо відкинути красиві назви й використання гаджетів (їх винайшли-то не в освіті)?
Ми змінили назви: навчальний процес став освітнім, евристичні методи стали інтерактивними... Ми перейшли від школи знань до школи вмінь, від школи радості до школи дитиноцентризму. Що ще?
Забула сказати про назву книги. Це "Педагогіка школи" - навчальний посібник для студентів педагогічних інститутів під редакцією чл.-кор. АПН СРСР Г. І. Щукіної, 1977 року видання. Половина книги - досягнення ЦК, хвала досягнень керівників... це не варто читати :) .
Коментарі