Перейти до основного вмісту

МОН: про дистанційне навчання, завершення навчального року, ЗНО, вступну кампанію

Т.в.о. Міністра освіти і науки Lubomyra Mandziy розповіла про закінчення навчального року, цьогорічне ЗНО, вступну кампанію і роботу шкіл в період карантину.
Навчальний рік. У травні-червні пройдемо ще раз навчальний матеріал дистанційного навчання.
Навчальний рік закінчиться 1 липня.
Якщо повертаємося в травні чи червні, зможемо підбити підсумки та узагальнити матеріали, охоплені дистанційною формою навчання.
Якщо цього не відбудеться, то у вересні буде можливість допрацювати матеріал, який припадав на час карантину.
Навчальний рік для 11 класів буде завершено після завершення ЗНО.

ЗНО. Якщо в травні повертаємося за парти, то пробне ЗНО буде проведено у травні, а справжнє - після 20 червня.
Якщо повернемося в червні, то в червні буде пробне.
Дати пробного 4 і 11 квітня - пробне ЗНО не відбудеться. УЦОЯО готує відеоознайомлення з процесом проведення ЗНО. Відео буде доступне на сайті УЦОЯО всередині квітня.
Якщо учні не повернуться в червні, то в липні чи серпні буде і пробне, і основна сесія ЗНО.

Вступна кампанія. За таких умов вступна кампанія завершиться всередині жовтня.
Відповідні зміни до правил вступної кампанії буде підготовлено.

ДПА. Для 4 і 9 класів ДПА буде скасовано.

Заробітна плата. Усі педпрацівники мають отримувати гарантовану середню зарплату. У жодному випадку не може бути звільнено жоден працівник з ініціативи керівника чи засновника закладу освіти. У липні-серпні працівники підуть у відпустки.

Щодо олімпіад. 4 етапу проведено не буде.

Оцінювання. Учителі можуть здійснювати оцінювання й після завершення карантину перенести оцінки в журнал.

Журнали. Учителі заповнять журнали після закінчення карантину самостійно, прописавши форми взаємодії під час дистанційного навчання.

Документи можна завантажити тут:

ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Коментарі

Unknown каже…
Доброго вечора,п.Любомира!Скажіть ,будь ласка, для чого ввели дистаційне навчання,якщо ви вирішили ,що навчальний рік закінчиться 1липня?Для чого забирати в дітей цілий місяць літа?Просто не розумію,для чого дітям забивати голову тим самим?Можливо ви переглянете своє рішення і літо буде літом ?!
Unknown каже…
Добрий вечір діти також морально виснажені від вимушеної самоізоляції і загальною обстановкою а їм ще хочуть скасувати місяць літніх канікул можливість відихнути морально та фізично .Будь
Олена каже…
У мене син навчається у Львівському державному ліцеї імені Героїв Крут. Де вчителі прекрасно організували дистанційно навчання. Кожен день приходять ДЗ і навчальні матеріали по всіх уроках за розкладом. Плюс по конкретних годинах пишуть самостійні та контрольні роботи, здають твори та творчі роботи, вчителі проводять онлайн конференції. Для чого тоді скажіть будь ласка дітей ще цілий червень, якщо програму вони проходять згідно плану навчання?
Unknown каже…
Добрий вечір, чому скасували 4 етап олімпіад? Діти які дійшли до нього важко працювали, готувалися і продовжують готуватися. Ви своїми діями вбиваєте бажання , надії, мрії. Хоча, я здогадуюсь, ці неуки при владі зробили все, щоб в цій країні нічого гарного не відбувалося, гроші розтратили, в бюджеті дірка, усі програми порізали, і як гарно, що пандемією можно прикритися...
Yachekholyants каже…
Цікаво, а думка батьків цікавить п. Любомиру? Діти вчаться у період карантину та ще й місяць літніх канікул - оце так рішення. Про кого взагалі думає МОН?!?
miss.lib4enko@gmail каже…
Скажіть будь ласка, чи будуть цього року працювати пришкільні оздоровчі табори?
От 4й етап олвз це саме та нагальна проблема, саме зараз, у ситуації карантину та дистанції навчання. Може діти дійсно відпочинуть? Всі вчителі знають, що тих бідних дітей просто тягнуть на ті олімпіади без їхнього бажання, і кожен предметних тягне у свій бік
Читаю і диву даюся. Одну олімпіади цікавлять, а не те, що діти і вчителі будуть вимушені працювати у пеклі, бо сумніваюсь,що наші заклади освіти мають кондиціонери, іншу хвилюють пришкільні табори. Вам дитину ніде діти? Ви працюєте в школі? Ви уявляєте, скільки випливе писанини для вчителів після цього карантину? Заповнення журналів і перенесення оцінок, інші бюрократичні дії. І як писали вище, всі виснажені морально цим карантином, і дітям, і вчителям (які і працюють в цих пришкільних таборах) потрібен відпочинок, законна відпустка!
Unknown каже…
Для чого в червні, проходити ще раз те, що діти вчать тепер удома? Ми й так сидимо, вчимося. Не заберайте літо.
Unknown каже…
Щодо оцiнювання.Весь матерiал опрацьовуЕться самостiйно.Вiд вчителiв лише перелiк параграфiв i завдань, а також термiни виконання. Оцiнка дитинi за са мостiйнiсть чи батькам, якi НЕ ПЕДАГОГИ,пояснили усi уроки на свiй розсуд, як змогли?
Анонім каже…
11 клас в шоці.Міністри -ДумайТе....В липні в спеку вчитися-там буде друга пандемія.Діти імунітету,взагалі,мати не будуть!!Жах!

Популярні дописи з цього блогу

ЗНО. ЧВЕРТЬ. Числівник чи все-таки іменник?

  Не бійтесь заглядати у словник... Максим Рильський Учора старшокласники складали ЗНО з української мови та літератури. Звісно, кожен учитель, не чекаючи офіційних відповідей, перевірив зошити своїх учнів. Так зробила і я. Але, зізнаюся, у завданні 28 зі словом "чверть" засумнівалася. Спочатку визначила як іменник (про що написала у своєму інстаграмі), адже в чинних підручниках - іменник. Але потім вирішила, що в сполуці "чверть на восьму" "чверть" - частина дробу, тому числівник. Проте все одно "чверть" - це ЩО?, тому іменник (ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ У ТЕСТАХ - ІМЕННИК). Я вчитель і не боюся ані помилятися, ані вчитися, тому звернулася до правопису й чинних підручників (думаю, багато хто зробив так само). Варіанти наступні. 1. Правопис. У правописі (уже старому, правда, але ми до ЗНО готувалися за цим варіантом) у параграфі 72 "Дробові числівники" зазначено: "Половина (1/2), третина (1/3), чверть (1/4) відмінюються як

Інтерактивні додатки до підручника української літератури для 6 класу

Корисні інтерактивні додатки до підручника української літератури для 6 класу створені Людмили Кузьмич, учительки української мови та літератури Самчиківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старокостянтинівської міської ради: ✅аудіокнига, ✅експрес-уроки, ✅онлайн-пазли, ✅інтерактивні вправи, ✅онлайн-ігри, ✅літературне доміно, ✅ребуси, ✅онлайн-тести Сьогодні написала колега пані Людмила з Хмельниччини. Надзвичайно приємно читати, що наш підручник української літератури для 6 класу (Олеся Калинич, Світлана Дячок; за наук. редакцією професора Юрія Ковбасенка) надихнув на творчість. Пані Людмила створила сайт - безоплатний інтерактивний додаток. Тож рекомендуємо до використання: інтерактивний додаток зробить уроки цікавішими і яскравішими✨ Дякуємо, пані Людмило! Анотація Зміст Інтерактивні ресурси _____________________________________________ Матеріали до підручника української літератури 5 клас 6 клас 7 клас

2023 / 2024 навчальний рік: державні стандарти - типові освітні програми - навчальні (+модельні) програми

Тут зібрано матеріали з офіційних джерел, із якими будемо працювати з нового навчального року (формула: стандарт - освітня програма - навчальна програма) 1-4 класи (НУШ) Стандарт Державний стандарт початкової освіти (1 - 4 класи) Типові освітні програми Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас Навчальні програми Навчальні програми для 1-4 класів 5-9 класи  Стандарт (НУШ, 5-6, 7 (пілотні в 2023/2024 н.р.) Державний стандарт базової середньої освіти (5 - 9 класи НУШ, у 2023 / 2024 н.р. - 5-6 класи та 7 (пілотування НУШ) Модельні навчальні програми (за ними розробляють навчальні програми) Модельні навчальні програми для 5-9 класів (НУШ) Стандарт ( 7 (крім пілотних) - 9 класи в 2023/2024 н.р.) Державний стандарт загальної середн

Українська література для 6 класу НУШ

Навчальні матеріали   з української літератури для 6 класу НУШ та супровідний матеріал до них 1. Підручник (електронна версія)   Підручник містить коди з додатковими матеріалами на платформі видавництва. Матеріали можна завантажувати та редагувати (без реєстрації). 2.Модельна навчальна програма. Українська література 5-6 кл. Яценко та ін 3. Календарно-тематичне планування 4. Паспорти творів  для 6 класу (1 семестр, 2 семестр)        Паспорти творів за двома програмами 5. Розвиток мовлення (аркуші / зошит для учнів) 6. Діагностувальні роботи для контрольного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути першу частину діагностувальних робіт (контрольне оцінювання) ; 7. Діагностувальні роботи для формувального та поточного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути фрагмент зошита - поточне та формувальне оцінювання 8. Робочий зошит (авторка Світлана Дячок) 9. Плани-конспекти уроків від Людмили Власенко. Урок 1 (усі уроки буде опубліковано поступово ) 10. През

Звертання. ОлесЮ чи ОлесЕ?

Звертання до Олесі викликає плутанину (ОлесЮ / ОлесЕ) - це точно знаю  :) А насправді плутанини нема - пояснює Катерина Городенська. Кілька жіночих особових імен на -я, які донедавна булискороченими пестливими формами повних імен, стали в українському вжитку документальними, офіційними. Це — Леся (скорочене від Лариса, Олександра), Олеся (скорочене від Олександра), Орися (скорочене від Ірина, Ореста). У звертаннях до жінок із цими іменами спостерігаємо непослідовність у використанні закінчення кличного відмінка. Одні вживають їх із закінченням -е (Лесе, Олесе, Орисе), бо вони мають форму іменників жіночого роду м’якої групи першої відміни,інші — із закінченням -ю (Лесю, Олесю, Орисю), тому що цііменники виражають пестливе значення. Зважаючи на українську традицію утворювати форму кличного відмінка від загальних та особових жіночих імен м’якої групи з пестливимзначенням за допомогою закінчення ‑ю (пор.: бабуся — бабусю, матуся — матусю, Галя — Галю, Ганнуся — Ганнусю),рекомендуємо й ім

Українська мова для 6 класу НУШ

Українська мова: підручник для 6 класу (сайт ІМЗО) . Підручник зараз у друці (з вересня учні матимуть можливість користуватися паперовим варіантом - безоплатно).  Презентація підручників української мови та української літератури Діагностувальні роботи (формувальне оцінювання, контрольне оцінювання) уміщено в підручнику за відповідними QR-кодами. Тести можна завантажувати й залежно від потреб учнів редагувати (без реєстрації). Діагностувальні роботи з української мови. 6 клас (зразок для перегляду) . Зошит НЕ дублює завдання, уміщені в підручнику.  Замовити діагностувальні контрольні роботи можна тут . Головоломки (картки - додаток до підручника) Відеоогляд підручника Календарно-тематичне планування  (1 семестр, 2 семестр) Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) Зошит-конструктор з української мови  (можна використовувати на уроках повторення вивченого в 5 класі) і тут Дорожня карта  за підруч

Діагностувальні роботи (контрольне оцінювання). Українська мова для 6 класу

  Через певні об'єктивні причини у видавництві "Астон" зошит для діагностувальних (контрольних робіт) ще не дійшов до своїх користувачів, тому розміщуємо  покликання для завантаження першої контрольної роботи у двох варіантах  (за підручником української мови для 6 класу (автори Олена Семеног, Олеся Калинич,Тетяна Дятленко, Михайло Білясник, Валентина Волницька).  Зошит для замовлення буде в доступі на сайті "Астон" тут.  Усі інші матеріали до підручника тут. Зошит написаний у двох варіантах. Кожний варіант містить 9 мовних діагностувальних робіт. Шкала оцінювання тестових завдань   Номер завдання 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Бали 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5

Українська література для 5 класу НУШ (підручник, матеріали до нього)

Для зручності зібрано матеріали для 5-го класу (українська література): Підручник (електронна версія) Модельна навчальна програма. Українська література 5-6 кл. Яценко та ін Календарно-тематичне планування Календарне планування для завантаження в електронний журнал («Єдина школа») від Світлани Дячо к Картки "Паспорти творів" (додаток до підручника для 5-го класу) Плани-конспекти  Розробки уроків (1 частина) Діагностувальні к онтрольні роботи  (перегляд) Діагностувальні  роботи  для формувального та поточного оцінювання (перегляд) Робочий зошит Література для читання влітку (4 клас) Література для читання влітку (5 клас) Презентація підручника ПІДРУЧНИК МОЖНА СЛУХАТИ! Придбати матеріали можна тут: Українська література : підручник для 5 класу НУШ Діагностувальні роботи з української літератури: завдання для контрольного оцінювання. 5 клас Діагностувальні роботи з української літератури: завдання для формувального та поточного оцінювання. 5 клас Зошит для робіт з української

До питання роду: який зв'язок між COVID і бешамель?

   В угорській мові з родами все дуже просто: їх нема. Тому важко пояснити угорськомовним дітям, чому українською  книжка, пісня  - вона;  знання, сонце  - воно, а  воєвода, суддя  - він. Це вищий пілотаж. Проте й українськомовним дітям часом непросто доводити, що, наприклад,  бешамель -  вона , хоч і соус :).  Цікаво, що перша згадка про цей соус з'явилася  1651  року в книзі «Le Cuisinier François», яку написав кухар  Людовика XIV . Отже, соус  бешамель  має французьке походження. Але звідки взявся жіночий рід, якщо слово "соус" - чоловічого? З родами іменників у Франції, виявляється, усе не зовсім просто. Сьогодні натрапила на допис про роди іменників Андрія Панченкова - мовознавця, або моволюба, як він сам про себе каже.    "Виявляється, члени Французької Академії ухвалили рішення про те, що слово COVID у французькій мові має вживатися в жіночому роді. Річ у тім, що в англійській абревіатурі COVID "Coronavirus disease" головне слово "disease&q

Про блог 📚

  Понад три мільйони переглядів блогу🙃🙂 Блог Олесі Калинич народився як одна з вимог участі в конкурсі «Учитель року». Хотілося тоді придумати красиву і цікаву назву, яка б легко запамʼятовувалася й привертала увагу… але так і не встигла🙂 Чи планувала таке довге життя для блогу?  Чесно? Звісно, ні. Але виявилося, що моя писанина цікава й іншим. Тому з часом навіть почала називати її більш серйозним словом - допис☝️🙃 …А зараз пишеться все менше й менше…  Чи то часу немає.  Чи не так хочеться реагувати.  Чи не можеш дозволити собі розкоші думок уголос.  Або взагалі з віком мудрієш і усвідомлюєш, що люди обійдуться й без твоїх коментарів 🙂🙃 Дякую постійним читачам і всім, хто залишив свій перегляд як частинку цих трьох мільйонів 🌱