Дистанційне навчання. Дистанційне навчання дорівнює нулю перекресленому, якщо немає зворотного зв'язку. Якщо ми, учителі, створимо найдосконаліший урок, не факт, що кожна дитина прочитає чи перегляне його. З іншого боку, дитина перегляне й виконає завдання, але в неї можуть виникнути запитання. Важливо, щоб учитель міг реагувати вчасно й у шаленому потоці повідомлень не "загубив" якоїсь дитячої роботи. Кожен обирає свої програми.
✅Дуже зручною є платформа ✅Сlassdojo, про неї дізналася з відеоуроку Юрія Гайдученка (здається, це урок із серії).
✅✅✅Плюси
Сlassdojo реально зручний:
📌ви можете зареєструватися самі через акаунт у Google;
📌дітей реєструєте елементарно просто: копіюєте список учнів класу, система згенерує код, через який діти приєднаються до роботи;
📌у рубриці "Розповідь класу" прикріплюєте покликання, документи, фото, відео, знімаєте відео тощо;
📌свої роботи (є можливість писати, прикріплювати фото, відео тощо) діти надсилають вам; ви все бачите у розділі "Портфелі": переглядаєте роботу й відразу оцінюєте;
📌у цьому додатку не можна списувати й підглянути бали однокласника, бо діти бачать лише свої роботи й оцінки;
📌оцінки - створюєте шкалу від 1 до... до скількох бажаєте; оцінки одночасно і в балах, і вербальні ("чудово", "добре", "круто" - ви самі придумуєте шкалу або використовуєте ту, яка є;
📌інструменти - відвідуваність, зв'язок із учнями, батьками... навіть можна встановлювати години тиші 🙂
програму можна завантажити і в телефон, і в ПК.
☝️Мінуси
📌щоб установити додаток у телефоні, мені довелося видалити месенджер і телеграм (так, карантин показав, що вчителі мають користуватися потужними гаджетами);
📌діти також повинні установити додаток, розібратися з ним або заходити щоразу за покликанням.
✅✅✅Власне, рекомендую цей додаток: зручно, швидко й весело 😊
Коментарі