Ви вже точно читали важливий для освітян свіжий документ. Сьогодні Міністерство освіти і науки України надіслало роз'яснення (№ 1/9-213 від 16 квітня 2020 року) керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, а також керівникам закладів загальної середньої освіти щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року (можна завантажити тут).
Цей документ, напевно, є свідченням того, що, здається, за шкільні парти цього року наші діти вже не сядуть, а семестрові та річні оцінки ми виставимо з урахуванням дистанційного навчання.
Цей документ, напевно, є свідченням того, що, здається, за шкільні парти цього року наші діти вже не сядуть, а семестрові та річні оцінки ми виставимо з урахуванням дистанційного навчання.
МОН рекомендує "м'які" й водночас об'єктивні варіанти виконання підсумкових робіт.
Чи варто сьогодні дискутувати про об'єктивність оцінок? Так, бали можуть бути трішки завищені через колективне виконання деяких завдань. АЛЕ чи можна переоцінити користь пошукових і дослідницьких робіт із запитаннями, на які не знає прямих відповідей Google? А творчих? Уміння дисциплінувати себе й працювати навіть попри спокусу проспати всі уроки чи вимкнути інтернет? Та й "докарантинних" оцінок у журналі ніхто не відміняв.
Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
Річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.
Як ми завершимо навчальний рік?
Коли карантинні обмеження будуть послаблені, учителі матимуть можливість працювати з документацією.
Коли карантинні обмеження будуть послаблені, учителі матимуть можливість працювати з документацією.
Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
Річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.
Також МОН РЕКОМЕНДУЄ освітнім закладам:
- завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом загальної середньої освіти на початку навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів;
- мінімізувати кількість звітної документації з питань організації дистанційного навчання учнів, яку мають подавати вчителі;
- організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-11-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно;
- передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.
Коментарі