Хуст - у жовтій зоні, Хустщина - у зеленій, проте це не означає, що ми, учителі, повинні полегшено зітхнути й уважати, що дистанційне навчання нас не стосується. Гімназія-інтернат (м. Хуст) активно продовжує працювати над упровадженням змішаного навчання та готуватися в разі потреби до дистанційного.
Учні (та їхні батьки) не повинні губитися серед розмаїття платформ, саме тому школа перейшла на G suite, адже тут є всі інструменти, які підтримують зворотний зв'язок (без нього навчання - профанація): і відеозв'язок, і інтерактивна дошка, і тестування, і живі коментарі... Вони прості й зручні в користуванні. Проте зрозуміло, що навіть ідеальні електронні ресурси безсилі, якщо вчитель ними не оперує.
Звісно, багато наших педагогів уже використовували ряд згаданих інструментів, але є й такі колеги, що потребують допомоги (у цій ситуації надважливо, коли всі бажають учитися та активно навчаються).
Навчання зараз відбувається в асинхронному режимі: записую відео, які колеги можуть переглянути в зручний для себе час (за потреби надаю й індивідуальні консультації в реальному режимі; індивідуально консультує колег і вчитель інформатики Мирослав Антал). До речі, наприклад, мені дуже зручно створювати відеоресурси, бо можу демонструвати для колег не просто роботу вчителя, а й роботу учнів у режимі онлайн. Моєю напарницею є учениця 11 класу (за сумісництвом - дочка :) ), яка демонструє результат роботи учнів. Учора ми презентували способи трансляції уроку з Google meet та з використання дошки для конференцій Jamboard.
Наразі вже понад половина наших колег створює відеоуроки та готова запустити в разі потреби власний онлайн-кабінет.
Здається, робота з G Suite елементарна, але ми не соромимося вивчати нюанси, допомагати тим, хто потребує (навіть колегам із інших областей України) та вдосконалюватися.
Більше тут: G Suite. Спроба централізованого використання в нашій школі.
Коментарі