G Suite - сервіс від Google, оптимізований для корпоративного використання. У ньому доступні засоби керування для адміністраторів і немає реклами. Замість @gmail.com можна використовувати власне доменне ім'я – електронна адреса на кшталт vashe-@khust-gymnasium. У G Suite можна наживо працювати з файлами, швидко знаходити вільний час у календарі та брати участь у зустрічах, перебуваючи де завгодно. Серед інструментів - документи, презентації, відеоконференції, чати, клас, групи, календар, хмарний диск, форми, таблиці, спільна дошка (екран, на якому можна працювати спільно) тощо. Користуватися G Suite можна як із ПК, так і зі смартфона.
Ціна на пакет для бізнес-компаній G Suite становить від $5.40 дол. США до $25 дол. США за користувача на місяць. Дуже важливо, що для державних шкіл користування послугами та інструментами G Suite безкоштовне.
Зручність, доступність та безкоштовне використання стали причиною того, що наша школа (здається, і всі інші освітні заклади міста) вирішила централізовано впроваджувати змішане навчання саме через G Suite.
Як це відбувається у нас? Відразу зауважу: у межах школи потрібні не тільки бажання, а й злагоджена робота всього колективу.
1. Дирекція призначила відповідальних за впровадження змішаного навчання (є відповідний наказ по школі).
2. Учитель інформатики (у нас це Мирослав Михайлович Антал) створив домен школи (...@khust-gymnasium.ukr.education). Також він зареєстрував весь педагогічний колектив (звісно, акаунт для кожного окремо; кожен учитель змінив стандартний пароль на персональний).
3. Учителі інформатики Мирослав Михайлович Антал та Микола Федорович Дронь зареєстрували в G Suite на уроках інформатики всіх учнів школи, створивши відповідні групи (класи). Такий підхід має два беззаперечні плюси:
- учень точно має акаунт і не може сказати, що не розуміє, як ним користуватися;
- якщо учень загубив пароль, учитель може його відновити (це також унеможливлює причину не працювати).
Мінус😏: причину "нема інтернету вдома" неможливо усунути 😊
4. Усі вчителі приєднуються до класів, у яких викладають, а також створюють кабінети за предметами та додають до них уже зареєстрованих учнів.
5. У школі передбачено навчання колективу з використання платформи G Suite та інших електронних ресурсів. На основі результатів анкетування враховано три можливі форми навчання:
- через відео (за допомогою елементарної в користуванні програми bandicam записую навчальні відео, у яких показую дуже детальний хід роботи, коментуючи кожен крок);
- групові заняття для вчителів, які з певних причин не могли впоратися з відеонавчанням;
- персональні консультації, коли вчитель приносить до школи свій гаджет і ми разом практично працюємо.
Думаю, за схожим алгоритмом працює кожна школа, бо живемо у світі, коли потрібно бути готовими до різних життєвих поворотів. Чудово, коли всі вчителі мають розвинені цифрові навички. Проте варто й визнати, що таких не 100%. Під час навчання насамперед потрібно розуміти мету: зараз важливо не стільки те, що вчитель наразі не вміє, а те, що він готовий навчатися і робить це.
4. Усі вчителі приєднуються до класів, у яких викладають, а також створюють кабінети за предметами та додають до них уже зареєстрованих учнів.
5. У школі передбачено навчання колективу з використання платформи G Suite та інших електронних ресурсів. На основі результатів анкетування враховано три можливі форми навчання:
- через відео (за допомогою елементарної в користуванні програми bandicam записую навчальні відео, у яких показую дуже детальний хід роботи, коментуючи кожен крок);
- групові заняття для вчителів, які з певних причин не могли впоратися з відеонавчанням;
- персональні консультації, коли вчитель приносить до школи свій гаджет і ми разом практично працюємо.
Думаю, за схожим алгоритмом працює кожна школа, бо живемо у світі, коли потрібно бути готовими до різних життєвих поворотів. Чудово, коли всі вчителі мають розвинені цифрові навички. Проте варто й визнати, що таких не 100%. Під час навчання насамперед потрібно розуміти мету: зараз важливо не стільки те, що вчитель наразі не вміє, а те, що він готовий навчатися і робить це.
Кілька уроків показали, що всі наші колеги працюють над собою, створюючи відповідні матеріали, та готові поступово впроваджувати змішане навчання та належно проводити в разі потреби дистанційне.
Заздалегідь вдячна, якщо поділитеся в коментарях способами підготовки до змішаного навчання чи його впровадження в освітній процес.
Заздалегідь вдячна, якщо поділитеся в коментарях способами підготовки до змішаного навчання чи його впровадження в освітній процес.
Коментарі