Ще в 2013 році (коли пандемія поставала тільки у фільмах про апокаліпсис) з учнями 11 класів почали «оживляти» письменників - так з‘явилися сторінки митців у соцмережах (не знаю, хто автор ідеї). Згодом студенти УжНУ (філологічний факультет) підхопили цю гру.
Якщо ви давно підписані на мою сторінку, то й самі бачили, що 2 семестр - це або якісь марафони (найбільший - у 2018 році, охопив понад 100 тис. користувачів), або проєкти😊
Цього року з одинадцятикласниками дещо змінили формат: ожили здебільшого герої творів(за програмою ЗНО), а не письменники (в інтернеті вже море сторінок письменників - не хочеться когось дублювати).
🟧Сенс проєкту:
🔸учні обирають героїв творів (1 учень - головний герой, який розповідає і про себе, і про всіх інших);
🔸кожен створює сторінку в соцмережі (у нас - інстаграм) за аналогією до сторінок реальних користувачів;
🔸домовляємося, що робимо дописи орієнтовно 2 рази щотижня (власне, усе залежить від бажання);
🔸зміст дописів - тільки від імені героїв і тільки за текстом; доречні цитати, опитування, тестування (в історії) вітаються;
🔸запрошуємо однокласників і всіх зацікавлених підписатися на сторінки героїв;
🔸переглядаємо новини й невимушено готуємося до ЗНО😊👌
🔸Проєкт розраховано на весь 2-ий семестр.
🍀Порада: якщо герої скінчилися, а охочі є, можна оживити розділові знаки чи орфограми тощо. Так, у нас є і Справжня Українська Кома, і Тире, і Лексична Помилка.
🔹З досвіду: учні досить активно коментують дописи своїх улюблених героїв.
✅Пропонуйте своїм старшокласникам подібне навчання, підписуйтеся на літературних героїв (можна на тих, на яких підписана я, - це реклама😊) і просто насолоджуйтеся кмітливістю наших дітей.
Коли пропоную учням подібний формат? Коли розумію, що можу не встигнути провести для них уже традиційний марафон з повторення перед ЗНО.
Мої учні точно впораються - навіть на 13 балів😊🙃
Коментарі