«А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі» Мортена Мюнстера - книжка про те, що ми, люди, робимо свідомо й несвідомо; коли і як, із точки зору поведінкової психології потрібно просити й віддавати, щоб отримати бажане.
Далі - кілька тез.
1️⃣Що переможе: чутливий досвід (пережиті емоції) проти матеріального досвіду (прибуток)? Перемагають емоції.
2️⃣Швидко розбирайтеся з неприємними справами.
3️⃣Розтягуйте хороші новини, але групуйте погані.
4️⃣Завершіть на позитивній ноті.
5️⃣Сидяча робота дорівнює щоденному палінню.
6️⃣Є безліч людей, які знають, що і як робити, як працювати краще, але не роблять. Чому так?
Наші спроби щось змінити помилково базуються на двох поняттях:
1) знання - ми занадто сильно віримо, що надати інформацію - цілком достатньо;
2) мотивація - ми занадто сильно віримо в психологічний вплив мотивації, помилково вважаючи, якщо люди знають, як чинити правильно, і хочуть чинити правильно, то вони так і зроблять.
Так буває у паралельному світі. У реальному світі ця формула не діє, тому що між знаннями й мотивацією є об‘єктивна реальність - витрачені зусилля. Тому легше лежати на дивані, маючи знання й розуміючи мотивацію, ніж діяти.
7️⃣Простота перевершує мотивацію.
8️⃣Знайти правильних експертів - означає знайти практиків, а не теоретиків, які читали про практику.
9️⃣Найкращий час - одразу після «так»: коли люди сказали «так» на Х, вони, імовірно, ще раз так скажуть.
1️⃣0️⃣Стрес нас змушує ухвалювати рішення.
1️⃣1️⃣ДНК людини запрограмовано так, щоб ми хотіли більше те, чого не маємо, аніж те, що в нас є. Це запорука розвитку.
P.S. Люди в соцмережах не читають довгі тексти, тому ви точно пропустили п. 6, а можливо - п.1 та 11?😊
Коментарі