Потрапили в джунглі двоє продавців взуття.
Перший упав на коліна, заламав руки до неба й заридав:
- Господи, тут ніхто не носить взуття! За що ж ти мене покарав?!
А другий продавець став на коліна, склав долоні в молитві й промовив:
- Дякую тобі, Боже, що тут ніхто не носить взуття😊
—————
📲Дистанційне навчання - поле для творчості. Тільки думати, що дітей можна навчати дистанційно точно так, як і в класно-урочному форматі - величезна помилка.
І діти тут якраз не винні.
📲Перелік параграфів - це не навчання.
Учитель не має виконувати роль змісту в підручнику (саме тут перелік параграфів за сторінками).
Пояснити, допомогти - ось завдання вчителя.
💡Але насамперед це повинен вміти робити й хотіти робити керівник школи.
💡Лідер має бути прикладом.
💡Щоб вимагати від інших, потрібно самому вміти.
———
Під час дистанційного (і не тільки) працюємо з семикласниками, малюючи правила:
✔️за браком часу роблю малюнки звичайною кульковою ручкою на ксероксному аркуші;
✔️озвучую зображене й записую на телефон;
✔️відео публікую в інстаграмі (див. @olesya_kalinich_teacher);
✔️за аналогією пропоную завдання учням (див. кольорові малюнки).
Саме завдяки учням я написала зошит-конструктор (див. відео) для 5 класу - розмальовка й тести з української мови (видавництво «Літопис»: http://www.litopys.lviv.ua/content/ukrayinska-mova-5-klas)
Тільки від нас залежить, як використаємо виклики: чи як можливості, чи як проблеми.
Кожен із нас трішки, напевно, «продавець взуття»😊.
А от який - це вже наш вибір.
Коментарі