І семестр завершується. Він догоряє при свічках... А це значить, що можна учням запропонувати не онлайн, а"ручну" роботу - створення карток для повторення.
Що для цього потрібно?
2. Використати аркуші за одним із варіантів.
3. Обрати варіант.
🌲Варіант 1. Зігнути аркуш паперу так, як це показано у відео. Утворити картку.
Самостійна робота. Порожню таблицю учні заповнюють з пам'яті, а потім звіряють із друкованим варіантом.
🌲Варіант 2. Робота в групах. Розрізати картки й роздати тільки порожні. Поділити учнів на групи. Роздати порожні картки для заповнення, а потім відповіді - для взаємоперевірки (можна працювати на час - за таймером - гра "Хто швидше").
🌲Варіант 3. Роздати тільки порожні картки - учні їх заповнюють і зачитують уголос. Практика показує, що така робота може виявитися веселою й непередбачуваною: наприклад, герой з одного твору мандруватиме до іншого, а епічний твір може стати ліричним... Не потрібно в кінці семестру вважати таку плутанину помилками чи оцінювати. Навпаки, це причина для творчості: варто запропонувати учням написати свій твір з озвученими героями чи за названим літературним родом 🙂
Нехай Святий Миколай принесе мир і спокій у кожну родину, віру в перемогу, захист кожному - особливо на передовій. І обов‘язково усвідомлення, що оmnia vincit amor (любов перемагає все)❤️.
Коментарі