У 6 класі модельною програмою (Н. Голуб, О. Горошкіна) передбачено такі діагностувальні роботи
Форма діагностування |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
|
к-сть годин |
к-сть годин |
|||
Перевірка мовної теми |
4 |
|
5 |
|
Письмо: Переказ Твір Есе |
1 - 1 |
|
1 1 - |
|
Правопис: диктант** |
1 |
|
1 |
|
|
Усний твір |
- |
|
1 |
Діалог |
1 |
|
- |
|
Усний переказ |
1 |
|
- |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
Основною формою перевірки мовної теми є тестові завдання (9 діагностувальних робіт). Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є контрольний диктант. Готуємо до друку зошит для діагностувальних робіт за підручником української мови колективу авторів (О. Семеног, О. Калинич, Т. Дятленко, М. Білясник, Т. Волницька). Зразок (робоча версія) можна переглянути тут:
Діагностувальні роботи з української мови. 6 клас (зразок для перегляду)
Також нагадуємо, що всі діагностувальні роботи подано за кодами в підручнику - їх можна завантажити й роздрукувати за потреби. Пропонований діагностувальний зошит НЕ дублює завдання в підручнику.
Контрольна
перевірка говоріння (діалог, усний переказ та усний твір) і читання вголос здійснюється індивідуально. Для цих видів
робіт не відводимо окремий урок, а оцінки виводимо один раз на рік і
виставляємо в колонки без дати. Такі види робіт у зошит не включено.
Більше матеріалів - тут:
Підручник української мови для 6 класу та додатки до нього
Коментарі