Про уроки - ті, які ВІДКРИТІ
Субʼєктивно
20 років працюючи в школі, упевнено можу сказати: ефективною є системна й систематична робота. Одноразове - хіба що просто ефектне. Бо навчання - насамперед праця, щоденна праця розуму, хай і звучить «не по-модньому».
Універсальних методів, прийомів, форм навчання нема - усе залежить від класу, але найбільше - від особистості вчителя, його професійності, характеру, харизми.
Кожен учитель, який себе поважає, завжди готовий до уроку: це можуть бути інтерактивні заняття, а можуть бути і «банальні» тренувальні вправи.
Вибивають учителя з роботи так звані показові уроки - заняття, на які приходять подивитися пів школи колег, адмістрація і - для повного щастя - управлінці…
Можливо, тільки я не бачу ефективності відкритих уроків, бо часто вони таки зводяться до вистави.
Є і варіант, коли вчителі прагнуть запросити до себе когось - колегу, батьків, консультантів, експертів … Щоб побачити збоку свої плюси і мінуси. Але це вже інша історія.
Чи може хтось змусити вчителя давати відкритий урок? Ні. Не може. Ніхто не може.
Заздалегідь прошу вибачення в колег, у яких кожен урок - відкритий🌱
Коментарі