EvaluEd -інформаційно-аналітична система для зовнішнього оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти та проведення сертифікації педагогічних працівників.
Тобто не люди, а програма працює з відповідями анкет, формує статистику, підсумовує.
Першим у нашій громаді пройшов таке оцінювання Хустський ЗЗСО І - ІІІ ступенів №2. Участь у програмі абсолютно добровільна: Микола Зейкан, директор школи зі стажем на посаді 2 роки, виявив ініціативу апробувати програму й згодом поділитися досвідом.
Які можливості дає EvaluEd?
Розповідає директор школи Микола Зейкан:
- суттєва економія часу, а час - нові можливості для розвитку;
- вивчення конкретного питання багатогранно, з урахуванням точки зору всіх учасників освітнього процесу;
- спосіб побачити й осмислити сильні сторони закладу - це дає можливість формувати позитивний клімат;
- своєчасно реагувати на системні ризики і спільно шукати шляхи вирішення їх;
- вчасно помічати зміни школи;
- удосконалювати цифрову грамотність всіх учасників освітнього процесу;
- розвивати політику партнерства та відкритості.
До речі, анкетування пройшли і вчителі, і учні, і батьки. Результати надзвичайно різні. Якщо умовно перевести відповіді в шкалу від 0 до 100, то були б результати і -10, і 200.
Про директора школи. Микола Зейкан керує закладом освіти 2 роки. Він колишній 200-бальник - ЗНО з історії (2011-ий рік). Це директор, який є й організатором, а інколи - і ведучим заходів для учнів на історичну тематику. Він поступово завойовує підтримку педагогічного та батьківського колективів (хоча, зрозуміло, не все ідеально, проте й меж досконалості нема).
- суттєва економія часу, а час - нові можливості для розвитку;
- вивчення конкретного питання багатогранно, з урахуванням точки зору всіх учасників освітнього процесу;
- спосіб побачити й осмислити сильні сторони закладу - це дає можливість формувати позитивний клімат;
- своєчасно реагувати на системні ризики і спільно шукати шляхи вирішення їх;
- вчасно помічати зміни школи;
- удосконалювати цифрову грамотність всіх учасників освітнього процесу;
- розвивати політику партнерства та відкритості.
До речі, анкетування пройшли і вчителі, і учні, і батьки. Результати надзвичайно різні. Якщо умовно перевести відповіді в шкалу від 0 до 100, то були б результати і -10, і 200.
Про директора школи. Микола Зейкан керує закладом освіти 2 роки. Він колишній 200-бальник - ЗНО з історії (2011-ий рік). Це директор, який є й організатором, а інколи - і ведучим заходів для учнів на історичну тематику. Він поступово завойовує підтримку педагогічного та батьківського колективів (хоча, зрозуміло, не все ідеально, проте й меж досконалості нема).
Оцінка управлінської діяльності за результатами EvaluEd - достатній рівень.
Власне, управлінська діяльність без належної роботи всього колективу школи не можлива.
Думаю, якби програма “EvaluEd” враховувала стаж роботи керівника і його зростання, то результатом був би високий рівень🙂 Але програма - не людина, вона є своєрідним мірилом і тому фіксує факт, а не враження (у цьому її переваги).
Оцінювання, аналіз роботи, визначення рівнів - не ціль, а своєрідні термометри, які визначають «температуру» закладу освіти, щоб розуміти, що вживати - ліки, вітаміни чи йти в спортзал, щоб підтримувати форму. Це спосіб ставати кращою версією себе ж.
А справжні оцінки поставлять випускники, які згодом своїх дітей приведуть до цієї ж школи.
Вдячність усьому колективу ЗЗСО №2 за роботу і за бажання приймати виклики в такий непростий час.
Вдячність усьому колективу ЗЗСО №2 за роботу і за бажання приймати виклики в такий непростий час.
Коментарі