Новинка
2024 /2025 навчальний рік
Варіанти роботи з картками (паспортами творів)
Варіант 1. Порожню таблицю учні заповнюють самостійно, а потім звіряють із друкованим варіантом. За потреби виправляють помилки.
Варіант 2. Робота в групах. Учні заповнюють порожні картки, а потім отримують відповіді - для взаємоперевірки (можна працювати на час - за таймером - гра "Хто швидше").
Варіант 3. Повторення наприкінці теми чи семестру. Учні заповнюють картки і зачитують уголос. Практика показує, що така робота може виявитися веселою й непередбачуваною: наприклад, герой з одного твору мандруватиме до іншого, а епічний твір може стати ліричним... Не потрібно в кінці семестру вважати таку плутанину помилками чи оцінювати. Навпаки, це причина для творчості: варто запропонувати учням написати свій твір з озвученими героями чи за названим літературним родом 🙂
Паспорти творів можна завантажити тут.
Варіант 1. Порожню таблицю учні заповнюють самостійно, а потім звіряють із друкованим варіантом. За потреби виправляють помилки.
Варіант 2. Робота в групах. Учні заповнюють порожні картки, а потім отримують відповіді - для взаємоперевірки (можна працювати на час - за таймером - гра "Хто швидше").
Варіант 3. Повторення наприкінці теми чи семестру. Учні заповнюють картки і зачитують уголос. Практика показує, що така робота може виявитися веселою й непередбачуваною: наприклад, герой з одного твору мандруватиме до іншого, а епічний твір може стати ліричним... Не потрібно в кінці семестру вважати таку плутанину помилками чи оцінювати. Навпаки, це причина для творчості: варто запропонувати учням написати свій твір з озвученими героями чи за названим літературним родом 🙂
Паспорти творів можна завантажити тут.
Коментарі