1. До цього дня ми були готові (не ідеально, звісно, але готові): усі учні та вчителі зареєстровані на платформі G suite. Учні реєструвалися централізовано на уроках інформатики; педколектив також зареєстрували вчителі інформатики; кожен охочий мав можливість опанувати потрібні ресурси. Спасибі нашим учителям🍀.
2. Організаційні питання взяла на себе дирекція:
- розклад побудований із урахуванням вимог Санрегламенту та складений так, щоб учні могли без перенавантажень працювати і синхронно, й асинхронно;
- створено правила для вчителів (щоб вимагати дисципліни від дітей, мусимо самі виконувати всі вимоги);
- складено правила для учнів (левова частка роботи тут припадає на долю класних керівників, які провели бесіди і з учнями, і з батьками, щоб забезпечити присутність учнів на уроках; до речі, сьогодні класні керівники приєднувалися до онлайн-уроків перевірити присутність учнів).
.....
4. Усе йшло добре, але в годину пік (у мене це сталося десь о 12-ій) "зависла" на дві години ВШО (Всеукраїнська школа онлайн). Звісно, нічого страшного не сталося, але розраховувати, наприклад, на тести онлайн на уроці не рекомендую (краще, наприклад, використати кластайм - проблем не було).
5. Довелося пояснювати, що онлайн-уроки триватимуть не 20 хвилин і що це не порушення прав дітей чи норм Санітарного регламенту. Мені вірили не надто😏. На щастя, під вечір Міністерство освіти надало відповідне роз'яснення. Тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.
6. Підготувала уроки на завтра - без фанатизму, без спецефектів. Власне, на інтерактивні вправи надій не покладаю, бо може підвести інтернет. Як би там не було, завжди цікавішим мусить бути живий учитель. Щоправда, щоб він був живий довго, потрібен якийсь спеціальний Санітарний регламент для педагогічних і науково-педагогічних працівників😊
—————-
Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, має організовуватися в синхронному режимі.
Водночас рівномірність розподілу цього часу між різними навчальними предметами і доцільність чергування занять з використанням синхронного та асинхронного режимів забезпечує керівник закладу освіти.
Коментарі