Верховна Рада України 24 березня 2022 року ухвалила законопроєкт № 7132 про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти.
З'явилося багато інформації про скасування / нескасування складання ДПА, ЗНО, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування у 2022-му році.
Які конкретні зміни в законах у сфері освіти?
1. У законі "Про повну загальну середню освіту" до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» додано:
3. Установити, що:
14) здобувачі освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації.
2. У закон "Про фахову передвищу освіту" до розділу XIV «Прикінцеві та перехідні положення» додано:
2. Установити, що:
21) у 2022 році прийом на навчання до закладів фахової передвищої освіти здійснюється в особливому порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.2. Установити, що:
23) у 2022 році прийом на навчання для здобуття ступеня молодшого бакалавра, бакалавра та магістра здійснюється в особливому порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, без використання результатів зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування.Таким чином:
✔️ДПА скасовано,
✔️вступ до закладів фахової передвищої освіти буде здійснюватися за особливим порядком (наразі над ним працюють),
✔️вступ до ЗВО буде без використання результатів зовнішнього незалежного оцінювання.
✔️вступ для здобуття ступеня магістра - без ЄВІ та ЄФВВ.
Джерело - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=73904
ЄФВВ — єдине фахове вступне випробування — форма вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), яка передбачає використання організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання. ЄФВВ складається із двох тестів: загальних навчальних компетентностей та предметного.
Коментарі