🎓У дослідженні шкільних культур через метафорику часто намагаються вловити суть спільних цінностей.
📚Наприклад, Штайнгоф та Овенс проінтервʼювали вчителів девʼяти шкіл і поділили їх на групи за такими чотирма метафорами:
👨👩👦сімʼя, часто вживалось у значенні: дім, лоно, команда і директор - батько;
🤖машина, тобто добре змащений механізм, який приводить у рух, вулик, директор - роботоголік і слимак;
🎡кабаре, у значенні цирку чи бродвейського дійства з директором у ролі церемонмейстера;
🧟♀️маленька кімната жахів - непередбачувані, наче нічне марення, дії, що нагадують Французьку революцію, і директор у вигляді статуї, яка сама за собою доглядає.
📚Діл та Вайз для опису шкіл вживають інші метафори: заводи, джунглі або храми, а для директорів - головна посадова особа, приборкувач левів і гуру (Марк Е. Генсон «Керування освітою та організаційна поведінка»)
А яка метафора вашої школи? 🙂🙃
——
Зображення - Андре Анрі Даргелас «Подорож навколо світу»
Коментарі