Перейти до основного вмісту

Імена з "Енциклопедії про сучасних учителів" в ТОП-50 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine!

 
  Сьогодні прочитала приємну новину: оголошено ТОП-50 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine (із винагородою 250 тисяч грн переможцеві).
   Вітання всім учителям, які знайшли час і можливості для участі в конкурсі (як номінована й людина, яка відмовилася від участі, добре розумію, що все не так просто :) ) . Пишаюся, що серед переможців - закарпатка Боднарюк Людмила, переможець конкурсу "Учитель року-2017" в номінації "Музичне мистецтво". А ще надзвичайно приємно, що цей список рясніє іменами моїх реальних і віртуальних знайомих. Проте найбільше тішуся з того, що серед 50 найкращих учителів - імена з "Енциклопедії про сучасних учителів" :) (їх у списку позначено червоним).
Цей список настільки потужний, що навіть не знаю, за кого точно вболівати. Тому нехай журі визначає найкращого! А перемога вже є в кожного :) .

Андрійчук Оксана — Всесвітня історія, Історія України, Людина і світ, Правознавство, Художня культура;
Новоград-Волинський, Житомирська область; Новоград-Волинський колегіум (ліцей №11)

Бак Тетяна — Фізика;
Бахмут, Донецька область; Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Бахмутської міської ради Донецької області

Боднарюк Людмила — Мистецтво, Музичне мистецтво, Художня культура;
Виноградів, Закарпатська область; Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №8


Бойко Наталія — Біологія, Географія, Екологія, Економіка, Природознавство; с. Годунівка, Яготинський район, Київська область; Лемешівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Бойко Тетяна — Вчитель початкових класів;
Бердичів, Житомирська область; Навчально-виховний комплекс «Школа-гімназія-ліцей» № 10

Браташ Олеся — Українська мова і література;
Добротвір, Львівська область; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт Добротвора

Бутурлим Тетяна — Українська мова і література;
Ніжин, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради


Гайдученко Юрій — Зарубіжна література, Українська мова і література;
Київ; НВК «Новопечерська школа»

Гатальська Валентина — Англійська мова;
Київ; Гімназія «Троєщина»

Голоднюк Наталія — Англійська мова;
Сміла, Черкаська область; Навчально-виховний комплекс «ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів — колегіум»

Гопкало Любов — Фізкультура;
с. Козачі Лагері, Херсонська область; Козачелагерська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Горнюк Наталія — Хімія;
Чернігів; Середня школа №16

Григоренко Юлія — Англійська мова (початкова школа), Вчитель початкових класів;
Решетилівка, Полтавська область; Решетилівська ЗОШ І ступеня

Грицишин Марія — Українська література;
Івано-Франківськ; Українська гімназія № 1

Гутнєва Світлана — Англійська мова (початкова школа), Інформатика; Олександрія, Кiровоградська область; Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №15

Жук Олександр — Інформатика, Інклюзія;
Запоріжжя; Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело»

Зима Наталія — Хімія;
Хмельницький; Технологічний багатопрофільний ліцей з загальноосвітніми класами ім. Артема Мазура

Ільчук Тарас — Музика, Кларнет як спеціальний інструмент;
Львів; ЛССМШІ ім. С. Крушельницької

Кабакова Олена — Астрономія, Фізика;
Енергодар, Запорізька область;
Енергодарський навчально-виховний комплекс №5

Климчук Маріанна — Музичне мистецтво, Англійська мова;
с. Долішній Шепіт, Вижницький район, Чернівецька область; Долішньошепітський навчально-виховний комплекс

Короід Тетяна — Класний керівник, Українська мова і література;
Київ; Школа І-ІІІ ступенів № 78 Печерського району

Кривко Наталія — Інформатика, Математика (середня школа);
Полтава; Полтавська гімназія №33

Ладовська Наталія — Вчитель початкових класів, Математика (початкова школа), Українська мова (письмо та читання) (початкова школа);
Калуш, Івано-Франківська область; Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Лисич Олександр — Хімія;
с. Чорнотичі, Сосницький район, Чернігівська область; Чорнотицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мельникова Діана — Українська мова і література;
Київ; Середня загальноосвітня школа № 35

Мироняк Оксана — Англійська мова;
Охтирка, Сумська область; Охтирська гімназія

Муращенко Олена — Вчитель початкових класів;
Запоріжжя; Запорізький класичний ліцей

Немировська Наталія — Українська мова і література;
Гайсин, Вінницька область; Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4


Олексишин Андрій — Інформатика;
Львів; Спеціалізована середня загальноосвітня школа №18

Офіцинська Ірина — Інформатика;
Кривий Ріг, Дніпропетровська область; Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114

Пасічник Марія — Вчитель початкових класів;
Хмельницький; Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Петленко Юлія — Англійська мова, Англійська мова (початкова школа);
Українка, Київська область; Гімназія — ЗНЗ І ступеня м. Обухова імені Володимира Мельника, Школа англійської мови «Excellence»

Пирин Галина — Англійська мова, Німецька мова;
Долина, Івано-Франківська область; Районний методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації, Прикарпатський лісогосподарський коледж (сумісництво)

Піллероа Мадан Андрій — Фізкультура, Фінансова грамотність, Основи бізнесу, Мій StartUp;
Київ; Astor School

Показій Антоніна — Алгебра, Геометрія, Класний керівник, Математика (середня школа);
Макарів, Київська область; Макарівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів — природничо-математичний ліцей»

Портяний Богдан — Географія, Правознавство;
Горішні Плавні, Полтавська область; Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім. Л. Бугаєвської

Рудніцька Наталія — Зарубіжна література, Українська мова;
Кам’янець-Подільський, Хмельницька область; Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа №17

Савіцька Анна — Інформатика, Літературне читання (початкова школа), Українська мова (письмо + читання) (початкова школа);
Червоноград, Львівська область; Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Слинчук Галина — Англійська мова;
смт. Лугини, Житомирська область; Лугинська ЗОШ І-ІІІ ст. №2

Слуцька Ірина — Інформатика;
Шостка, Сумська область; Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1

Слушний Олег — Інформатика, Математика;
Вінниця; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20

Сокол Володимир — Вчитель початкових класів;
Харків; НВК №106 ім. В. Кисіля

Стельмах Світлана — Громадянська освіта, Правознавство, Історія України;
Херсон; Херсонський академічний ліцей імені О. Мішукова Херсонської міської ради при Херсонському державному університеті

Тригуб Юлія — Англійська мова, Англійська мова (початкова школа), Німецька мова;
Канів, Черкаська область; Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов

Тутаєва Майя — Алгебра, Геометрія, Інформатика;
с. Хмельове, Маловисківський район, Кiровоградська область; Хмелівське навчально-виховне об’єднання

Хроменко Ірина — Зарубіжна література;
Сміла, Черкаська область; Березняківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області

Цильке Людмила — Вчитель початкових класів;
Березне, Рівненська область; Березнівська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа

Черкас Олександр — Інформатика, Українська мова і література;
Київ; Середня загальноосвітня школа № 54

Юдіна Наталія — Астрономія, Фізика;
Полтава; Полтавська гімназія № 33

Юрасова Ніна — Математика (середня школа);
Київ; Середня загальноосвітня школа № 6

P.S. Переглянула ще раз "Енциклопедію про сучасних учителів": як усе-таки добре, що багато активних, небайдужих творчих колег хоча й поза премією, але з нами - діляться, навчають і надихають! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

Якщо цього року викладаєте предмети мовно-літературної галузі, пройдіть тест для вчителів-словесників. Позначте пункт / пункти, які актуальні для вас. А як уникнути "двочитань" у рекомендаціях щодо оцінювання в 5-7 (8 пілотних) класах НУШ Б як заповнити сторінки журналу щодо оцінювання по-новому В що означають абревіатури УВ, ПТ, ПВ, ДМ Г скільки і яких оцінок має бути Д якою нормативно-правовою базою користуватися Е якою має бути КПР Ключ до тесту. Якщо для вас актуальним є бодай один варіант, читайте роз'яснення в Інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році від ЗІППО  Інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2024/2025 н.р. від ЗІППО ЗМІСТ Українська мова Модельні навчальні програми з української мови для 5-6, 7 класів Начальні програми з української мови для 5-

Українська мова для 6 класу НУШ

Українська мова: підручник для 6 класу (сайт ІМЗО) . Підручник зараз у друці (з вересня учні матимуть можливість користуватися паперовим варіантом - безоплатно).  Презентація підручників української мови та української літератури Діагностувальні роботи (формувальне оцінювання, контрольне оцінювання) уміщено в підручнику за відповідними QR-кодами. Тести можна завантажувати й залежно від потреб учнів редагувати (без реєстрації). Діагностувальні роботи з української мови. 6 клас (зразок для перегляду) . Зошит НЕ дублює завдання, уміщені в підручнику.  Замовити діагностувальні контрольні роботи можна тут . Головоломки (картки - додаток до підручника) Відеоогляд підручника Календарно-тематичне планування  (1 семестр, 2 семестр) Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) Зошит-конструктор з української мови  (можна використовувати на уроках повторення вивченого в 5 класі) і тут Дорожня карта  за підруч

Українська література для 6 класу НУШ

Навчальні матеріали   з української літератури для 6 класу НУШ та супровідний матеріал до них 1. Підручник (електронна версія)   Підручник містить коди з додатковими матеріалами на платформі видавництва. Матеріали можна завантажувати та редагувати (без реєстрації). 2.Модельна навчальна програма. Українська література 5-6 кл. Яценко та ін 3. Календарно-тематичне планування 4.  Літературні диктанти 5. Паспорти творів  для 6 класу (1 семестр, 2 семестр)        Паспорти творів за двома програмами 6. Розвиток мовлення (аркуші / зошит для учнів) 7. Діагностувальні роботи для контрольного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути першу частину діагностувальних робіт (контрольне оцінювання) ; 8. Діагностувальні роботи для формувального та поточного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути фрагмент зошита - поточне та формувальне оцінювання 9. Робочий зошит (авторка Світлана Дячок) 10. Плани-конспекти уроків від Людмили Власенко. Урок 1  , інші уроки 11. Презе

Про внесення змін до типової освітньої програми для 5 - 9 класів (наказ МОН №1120 від 9 серпня 2024 року)

Поки школи активно готуються до початку нового навчального року, 9 серпня зʼявився наказ МОН №1120 «Про внесення змін до типової освітньої програми для 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти»   Що це за документ? Документ передбачає традиційні для нього аспекти, а от серед нового - більше годин для перерозподілу: визначена мінімальна і максимальна кількість годин за галузями (і предметами теж) - власне, майже як і раніше. Чому "Майже"? Бо в попередньому варіанті Типової освітньої програми було вказано й середнє навантаження. У чому ж тоді зміни? Їх можемо простежити в Додатку 3 на прикладі мовно-літературної галузі: якщо раніше мінімальна кількість годин у 5- 9 класах на українську літературу була по 2 години на тиждень, зарубіжної літератури - 1,5 год на тиждень, то зараз це по 1,5 (5-7). 1 (8-9) година української літератури та по 1 година відповідно зарубіжної. Заклад освіти на власний розсуд перерозподіляє "зекономлені години" і схвалює педагогічною р

2023 / 2024 навчальний рік: державні стандарти - типові освітні програми - навчальні (+модельні) програми

Тут зібрано матеріали з офіційних джерел, із якими будемо працювати з нового навчального року (формула: стандарт - освітня програма - навчальна програма) 1-4 класи (НУШ) Стандарт Державний стандарт початкової освіти (1 - 4 класи) Типові освітні програми Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас Навчальні програми Навчальні програми для 1-4 класів 5-9 класи  Стандарт (НУШ, 5-6, 7 (пілотні в 2023/2024 н.р.) Державний стандарт базової середньої освіти (5 - 9 класи НУШ, у 2023 / 2024 н.р. - 5-6 класи та 7 (пілотування НУШ) Модельні навчальні програми (за ними розробляють навчальні програми) Модельні навчальні програми для 5-9 класів (НУШ) Стандарт ( 7 (крім пілотних) - 9 класи в 2023/2024 н.р.) Державний стандарт загальної середн

8 клас. Українська література (методичний супровід)

2024 / 2025 навчальний рік Апробація Для вчителів, які апробують посібник української літератури для 8 класу Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією Юрія Ковбасенка).  Цю сторінку будемо оновлювати поступово. Українська література. Посібник для 8 класу (частина 1) Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією Юрія Ковбасенка) Модельна програма Навчальна програма Календарно-тематичне планування Конспекти уроків Комплексні підсумкові роботи. Матеріал на допомогу вчителям Комплексні підсумкові роботи   Вимоги до оцінювання (Додаток 2 Державного стандарту базової загальної середньої освіти) Варіанти оформлення КПР у журналі  Літературні диктанти Паспорти творів

7 клас. Українська література (методичний супровід)

  Навчальний рік 2024 / 2025 Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Автори: Олеся Калинич, Світлана Дячок. За редакцією проф. Юрія Ковбасенка М одельна навчальна програма «Українська література. 7–9 класи» (авт.: Т. О. Яценко, В. І. Пахаренко, О. А. Слижук, І. А. Тригуб) Навчальна програма української літератури (відповідно до змін, зазначених у додатку 6 Типової освітньої програми+ особливості оцінювання у 2024/2025 н.р.) (автор Світлана Дячок) Календарно-тематичне планування (оновлене відповідно до вимог щодо оцінювання) (автор Світлана Дячок) Календарно-тематичне планування для завантаження на платформу "Єдина школа" (електронний журнал) (автор Світлана Дячок) Діагностувальне оцінювання (зразок) Зошит для формувального та поточного оцінювання Зошит для контрольного оцінювання Літературні диктанти Паспорти творів Конспекти уроків Зразок (буде додано поступово, також їх можна завантажити на сайті вид

Таблиці, дорожні карти: навчально-методичні рекомендації з української мови та літератури, зарубіжної літератури на 2023 / 2024 н. р.

Українська мова. 5 клас   Українська література. 5 клас Українська література. 6 клас Дуже зручно саме для вчителя-практика - пропонують авторитені фахівці Тетяна Гнаткович, Олена Котусенко, Оксана Опачко: ✴️Рекомендовані види робіт з української мови в 5-6 класах ✴️Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 7-9 класах ✴️Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт у 10-11 класах ✴️Рекомендовані види робіт з української літератури в 5-6 класах ✴️Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури у 7–9 класах ✴️Обов’язкова кількість видів контролю з української літератури в 10-11 класах ✴️Контрольні класні твори пропонуємо давати у формі есе, мінітворів щодо розкриття певної проблеми чи образу програмового тексту тощо ✴️Можливі види контрольних робіт із розвитку мовлення ✴️Рекомендовані види робіт із зарубіжної літератури в 5 – 6 класах ✴️Обов’язкова кількість видів контролю із зарубіжної літератури в 7–9 класах ✴️Обов’язкова кількість видів контролю із заруб

Паспорти творів для 7 класу

  Новинка   2024 /2025 навчальний рік Варіанти роботи з картками (паспортами творів) Варіант 1. Порожню таблицю учні заповнюють самостійно, а потім звіряють із друкованим варіантом. За потреби виправляють помилки. Варіант 2 . Робота в групах. Учні заповнюють порожні картки, а потім отримують відповіді - для взаємоперевірки (можна працювати на час - за таймером - гра "Хто швидше"). Варіант 3 . Повторення наприкінці теми чи семестру. Учні заповнюють картки і зачитують уголос. Практика показує, що така робота може виявитися веселою й непередбачуваною: наприклад, герой з одного твору мандруватиме до іншого, а епічний твір може стати ліричним... Не потрібно в кінці семестру вважати таку плутанину помилками чи оцінювати. Навпаки, це причина для творчості: варто запропонувати учням написати свій твір з озвученими героями чи за названим літературним родом 🙂 Паспорти творів можна завантажити тут .

Літературні диктанти для 6 класу

Новинка Літературні диктанти   - один із безкоштовних методичних додатків до підручника української літератури для 6 класу Олесі Калинич, Світлани Дячок (за ред. проф. Юрія Ковбасенка) у формі таблиць.  Літературні диктанти у формі гри «Так / ні» дозволяють швидко зорієнтуватися, наскільки уважно учні прочитали той чи той текст. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Завдання можна використовувати для формувального оцінювання (бліц-опитування, для самооцінювання, для оцінювання в парі тощо). Відповіді подано за QR -кодом (з відповідними виправленнями, якщо твердження помилкове). Літературні диктанти можна переглянути та завантажити тут  (безкоштовно).