Перейти до основного вмісту

Імена з "Енциклопедії про сучасних учителів" в ТОП-50 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine!

 
  Сьогодні прочитала приємну новину: оголошено ТОП-50 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine (із винагородою 250 тисяч грн переможцеві).
   Вітання всім учителям, які знайшли час і можливості для участі в конкурсі (як номінована й людина, яка відмовилася від участі, добре розумію, що все не так просто :) ) . Пишаюся, що серед переможців - закарпатка Боднарюк Людмила, переможець конкурсу "Учитель року-2017" в номінації "Музичне мистецтво". А ще надзвичайно приємно, що цей список рясніє іменами моїх реальних і віртуальних знайомих. Проте найбільше тішуся з того, що серед 50 найкращих учителів - імена з "Енциклопедії про сучасних учителів" :) (їх у списку позначено червоним).
Цей список настільки потужний, що навіть не знаю, за кого точно вболівати. Тому нехай журі визначає найкращого! А перемога вже є в кожного :) .

Андрійчук Оксана — Всесвітня історія, Історія України, Людина і світ, Правознавство, Художня культура;
Новоград-Волинський, Житомирська область; Новоград-Волинський колегіум (ліцей №11)

Бак Тетяна — Фізика;
Бахмут, Донецька область; Бахмутська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Бахмутської міської ради Донецької області

Боднарюк Людмила — Мистецтво, Музичне мистецтво, Художня культура;
Виноградів, Закарпатська область; Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №8


Бойко Наталія — Біологія, Географія, Екологія, Економіка, Природознавство; с. Годунівка, Яготинський район, Київська область; Лемешівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Бойко Тетяна — Вчитель початкових класів;
Бердичів, Житомирська область; Навчально-виховний комплекс «Школа-гімназія-ліцей» № 10

Браташ Олеся — Українська мова і література;
Добротвір, Львівська область; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт Добротвора

Бутурлим Тетяна — Українська мова і література;
Ніжин, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради


Гайдученко Юрій — Зарубіжна література, Українська мова і література;
Київ; НВК «Новопечерська школа»

Гатальська Валентина — Англійська мова;
Київ; Гімназія «Троєщина»

Голоднюк Наталія — Англійська мова;
Сміла, Черкаська область; Навчально-виховний комплекс «ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів — колегіум»

Гопкало Любов — Фізкультура;
с. Козачі Лагері, Херсонська область; Козачелагерська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Горнюк Наталія — Хімія;
Чернігів; Середня школа №16

Григоренко Юлія — Англійська мова (початкова школа), Вчитель початкових класів;
Решетилівка, Полтавська область; Решетилівська ЗОШ І ступеня

Грицишин Марія — Українська література;
Івано-Франківськ; Українська гімназія № 1

Гутнєва Світлана — Англійська мова (початкова школа), Інформатика; Олександрія, Кiровоградська область; Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №15

Жук Олександр — Інформатика, Інклюзія;
Запоріжжя; Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело»

Зима Наталія — Хімія;
Хмельницький; Технологічний багатопрофільний ліцей з загальноосвітніми класами ім. Артема Мазура

Ільчук Тарас — Музика, Кларнет як спеціальний інструмент;
Львів; ЛССМШІ ім. С. Крушельницької

Кабакова Олена — Астрономія, Фізика;
Енергодар, Запорізька область;
Енергодарський навчально-виховний комплекс №5

Климчук Маріанна — Музичне мистецтво, Англійська мова;
с. Долішній Шепіт, Вижницький район, Чернівецька область; Долішньошепітський навчально-виховний комплекс

Короід Тетяна — Класний керівник, Українська мова і література;
Київ; Школа І-ІІІ ступенів № 78 Печерського району

Кривко Наталія — Інформатика, Математика (середня школа);
Полтава; Полтавська гімназія №33

Ладовська Наталія — Вчитель початкових класів, Математика (початкова школа), Українська мова (письмо та читання) (початкова школа);
Калуш, Івано-Франківська область; Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Лисич Олександр — Хімія;
с. Чорнотичі, Сосницький район, Чернігівська область; Чорнотицька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мельникова Діана — Українська мова і література;
Київ; Середня загальноосвітня школа № 35

Мироняк Оксана — Англійська мова;
Охтирка, Сумська область; Охтирська гімназія

Муращенко Олена — Вчитель початкових класів;
Запоріжжя; Запорізький класичний ліцей

Немировська Наталія — Українська мова і література;
Гайсин, Вінницька область; Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4


Олексишин Андрій — Інформатика;
Львів; Спеціалізована середня загальноосвітня школа №18

Офіцинська Ірина — Інформатика;
Кривий Ріг, Дніпропетровська область; Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №114

Пасічник Марія — Вчитель початкових класів;
Хмельницький; Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21

Петленко Юлія — Англійська мова, Англійська мова (початкова школа);
Українка, Київська область; Гімназія — ЗНЗ І ступеня м. Обухова імені Володимира Мельника, Школа англійської мови «Excellence»

Пирин Галина — Англійська мова, Німецька мова;
Долина, Івано-Франківська область; Районний методичний кабінет управління освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації, Прикарпатський лісогосподарський коледж (сумісництво)

Піллероа Мадан Андрій — Фізкультура, Фінансова грамотність, Основи бізнесу, Мій StartUp;
Київ; Astor School

Показій Антоніна — Алгебра, Геометрія, Класний керівник, Математика (середня школа);
Макарів, Київська область; Макарівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів — природничо-математичний ліцей»

Портяний Богдан — Географія, Правознавство;
Горішні Плавні, Полтавська область; Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу ім. Л. Бугаєвської

Рудніцька Наталія — Зарубіжна література, Українська мова;
Кам’янець-Подільський, Хмельницька область; Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа №17

Савіцька Анна — Інформатика, Літературне читання (початкова школа), Українська мова (письмо + читання) (початкова школа);
Червоноград, Львівська область; Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1


Слинчук Галина — Англійська мова;
смт. Лугини, Житомирська область; Лугинська ЗОШ І-ІІІ ст. №2

Слуцька Ірина — Інформатика;
Шостка, Сумська область; Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1

Слушний Олег — Інформатика, Математика;
Вінниця; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20

Сокол Володимир — Вчитель початкових класів;
Харків; НВК №106 ім. В. Кисіля

Стельмах Світлана — Громадянська освіта, Правознавство, Історія України;
Херсон; Херсонський академічний ліцей імені О. Мішукова Херсонської міської ради при Херсонському державному університеті

Тригуб Юлія — Англійська мова, Англійська мова (початкова школа), Німецька мова;
Канів, Черкаська область; Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 6 з поглибленим вивченням іноземних мов

Тутаєва Майя — Алгебра, Геометрія, Інформатика;
с. Хмельове, Маловисківський район, Кiровоградська область; Хмелівське навчально-виховне об’єднання

Хроменко Ірина — Зарубіжна література;
Сміла, Черкаська область; Березняківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області

Цильке Людмила — Вчитель початкових класів;
Березне, Рівненська область; Березнівська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа

Черкас Олександр — Інформатика, Українська мова і література;
Київ; Середня загальноосвітня школа № 54

Юдіна Наталія — Астрономія, Фізика;
Полтава; Полтавська гімназія № 33

Юрасова Ніна — Математика (середня школа);
Київ; Середня загальноосвітня школа № 6

P.S. Переглянула ще раз "Енциклопедію про сучасних учителів": як усе-таки добре, що багато активних, небайдужих творчих колег хоча й поза премією, але з нами - діляться, навчають і надихають! 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

8 клас. Українська література (2025 / 2026)

  2025 / 2026 навчальний рік Українська література. Підручник для 8 класу (Олеся Калинич, Світлана Дячок, за науковою редакцією професора Юрія Ковбасенка) Електронний додаток на платформі ВШО ПРЕЗЕНТАЦІЇ до уроків (за КТП 2 год на тиждень) Дорожня карта за підручником Модельна програма Календарно-тематичне планування (Світлана Дячок) 2 год на тиждень 1,5 год на тиждень 1 год на тиждень Плани-конспекти уроків  (Юлія Мухортова) Комплексні підсумкові роботи. Матеріал на допомогу вчителям Зошит для комплексних підсумкових робіт (за групами результатів) (буде додано згодом) Вимоги до оцінювання (Додаток 2 Державного стандарту базової загальної середньої освіти) Варіанти оформлення КПР у журналі  Літературні диктанити (І семестр) Паспорти творів (1, 2 семестри) Додаткові м атеріали на сайті видавництва "Астон" Підручники Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією професора Юрія Ковбасенка) та додатки до них 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас 9 клас (апробація)

Строкові договори для вчителів і педагогічна ставка: шлях від 18 до 22, або Зміни (можливі чи неможливі)

Цього тижня педагогічна спільнота вибухнула. Можливо, не всі помітили (хтось - удав, що не помітив) зміни - на цей раз дуже суттєві, - які пропонують увести до освітнього законодавста. То ж про що йдеться? Перше. Чого ми, освітяни,  прагнемо? Суттвого підвищення заробітної плати - тут, безперечно, усі освітяни - однодумці. У своєму телеграмі Сергій Бабак, голова комітету ВР з питань освіти, проводить опитування з таким формулюванням: "Якщо збільшити тижневе навантаження вчителя з 18 до 22 годин, але підвищити заробітну плату з 8-16.5 тис грн до 20-32 тис грн «чистими» на місяць, чи погодилися б ви працювати на таких умовах?" (наразі відповіді такі: 54% - так, 46% - ні). Друге. Отже, реальних змін (не тимчасової доплати - тисяча, дві чи скільки) у зростанні оплати праці без інших змін не буде: з 18 годин ставка виросте до 22. Третє. На тлі надшвидкості зменшення кількості учнів - і звідси зменшення кількості класів та - відповідно - годин, кількість ставок у школах уже зменш...

Дорожня карта - 2025 / 2026

ДОРОЖНЯ КАРТА вчителя / учительки мовно-літературної галузі: інструментарії оцінювання (для 5–8 (НУШ) та 9–11 класів закладів загальної середньої освіти) - справжній грамотний помічник, створений на допомогу педагогам фахівцями Тетяною Гнаткович, Оленою Котусенко, Оксаною Опачко. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА .. 5 НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ .. 8 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ .. 9 Групи результатів навчання для мовно-літературної галузі 9 Планування оцінювання . 10 Тематичне оцінювання . 10 Семестрове та річне оцінювання . 11 Орієнтири щодо завдань за групами результатів для мовно-літературної галузі 12 Група 1 ― Усна взаємодія (УВ) . 12 Група 2 ― Працює з текстом (ПТ) . 12 Група 3 ― Письмова взаємодія (ПВ) . 13 Група 4 ― Досліджує мовлення (ДМ) 13 УКРАЇНСЬКА МОВА .. 14 5-8 КЛАСИ .. 14 Фіксація оцінювання за групами результатів навчання з української мови в класному журналі в 5-8 класах НУШ .... 14 Комплексна підсумкова робота (КПР) . 17 Орієнтовні зразки завдань для ...

9 клас. Українська література (апробація, 2025 / 2026 н. р.)

 Українська література (Олеся Калинич, Світлана Дячок, за науковою редакцією Юрія Ковбасенка). Посібник для 9 класу (апробація в 2025 / 2026 н. р.). Семестр І Модельна програма КТП (2 години на тиждень; документ можна завантажити та редагувати)  (Світлана Дячок) КПР (у 2 варіантах, семестр І). Завдання КПР (у 2 варіантах, семестр І). Відповіді ПРЕЗЕНТАЦІЇ до уроків 1-30 ( семестр 1; 2 год на тиждень) Конспекти уроків (Людмила Власенко) Паспорти творів ( семестр 1) _______________ Підручники Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією професора Юрія Ковбасенка) та додатки до них 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас

Мовно-літературна галузь - 2025 / 2026 (Інструктивно-методичні рекомендації з прикладами та коментарями)

Оновлені  Інструктивно-методичні рекомендації на 2025/2026 навчальний рік  (укладачка - кандидат педагогічних наук Тетяна Гнаткович) стали нагадуванням, що якісна освіта — це про баланс між формальністю документів і живим словом на уроці: оцінювання результатів навчання ставить акцент не лише на знаннях, а й на компетентностях учня;  цінною  є структуризація на групи результатів для мовно-літературної галузі , адже це допомагає вчителю зрозуміти, де учень справді росте, а де ще потребує підтримки; подано планування оцінювання: ми можемо поєднувати традиційні форми з сучасними інструментами; роз'яснення про тематичне, семестрове та річне оцінювання тепер бачиться не як формальний підсумок, а як важлива частина шляху учня до власних перемог; для зручності в документі - нормативна база для вчителів мовно-літературної галузі. Власне, документ містить детальний перелік відповідей на всі запитання щодо викладання предметів мовно-літературної галузі (українська мов...

До питання роду: який зв'язок між COVID і бешамель?

   В угорській мові з родами все дуже просто: їх нема. Тому важко пояснити угорськомовним дітям, чому українською  книжка, пісня  - вона;  знання, сонце  - воно, а  воєвода, суддя  - він. Це вищий пілотаж. Проте й українськомовним дітям часом непросто доводити, що, наприклад,  бешамель -  вона , хоч і соус :).  Цікаво, що перша згадка про цей соус з'явилася  1651  року в книзі «Le Cuisinier François», яку написав кухар  Людовика XIV . Отже, соус  бешамель  має французьке походження. Але звідки взявся жіночий рід, якщо слово "соус" - чоловічого? З родами іменників у Франції, виявляється, усе не зовсім просто. Сьогодні натрапила на допис про роди іменників Андрія Панченкова - мовознавця, або моволюба, як він сам про себе каже.    "Виявляється, члени Французької Академії ухвалили рішення про те, що слово COVID у французькій мові має вживатися в жіночому роді. Річ у тім, що в англійській абре...

7 клас. Українська література (2025 / 2026)

  Навчальний рік 2025 / 2026 Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Автори: Олеся Калинич, Світлана Дячок. За редакцією проф. Юрія Ковбасенка М одельна навчальна програма «Українська література. 7–9 класи»  (авт.: Т. О. Яценко, В. І. Пахаренко, О. А. Слижук, І. А. Тригуб) Навчальна програма української літератури (2 год)  (автор Світлана Дячок) Календарно-тематичне планування: 1 год на тиждень 1,5 год на тиждень 2 год на тиждень Зошит для комплексного підсумкового оцінювання (за групами результатів)   Діагностувальне оцінювання  (зразок) Зошит для формувального та поточного оцінювання Літературні диктанти Паспорти творів Конспекти уроків _____ Підручники Олесі Калинич, Світлани Дячок (за науковою редакцією професора Юрія Ковбасенка) та додатки до них 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас 9 клас (апробація)

Українська література для 6 класу НУШ

Навчальні матеріали   з української літератури для 6 класу НУШ та супровідний матеріал до них 1. Підручник (електронна версія)   Підручник містить коди з додатковими матеріалами на платформі видавництва. Матеріали можна завантажувати та редагувати (без реєстрації). 2.Модельна навчальна програма. Українська література 5-6 кл. Яценко та ін 3. Календарно-тематичне планування 4.  Літературні диктанти 5. Паспорти творів  для 6 класу (1 семестр, 2 семестр)        Паспорти творів за двома програмами 6. Розвиток мовлення (аркуші / зошит для учнів) 7. Діагностувальні роботи для контрольного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути першу частину діагностувальних робіт (контрольне оцінювання) ; 8. Діагностувальні роботи для формувального та поточного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути фрагмент зошита - поточне та формувальне оцінювання 9. Робочий зошит (авторка Світлана Дячок) 10. Плани-конспекти уроків від...

Звертання. ОлесЮ чи ОлесЕ?

Звертання до Олесі викликає плутанину (ОлесЮ / ОлесЕ) - це точно знаю  :) А насправді плутанини нема - пояснює Катерина Городенська. Кілька жіночих особових імен на -я, які донедавна булискороченими пестливими формами повних імен, стали в українському вжитку документальними, офіційними. Це — Леся (скорочене від Лариса, Олександра), Олеся (скорочене від Олександра), Орися (скорочене від Ірина, Ореста). У звертаннях до жінок із цими іменами спостерігаємо непослідовність у використанні закінчення кличного відмінка. Одні вживають їх із закінченням -е (Лесе, Олесе, Орисе), бо вони мають форму іменників жіночого роду м’якої групи першої відміни,інші — із закінченням -ю (Лесю, Олесю, Орисю), тому що цііменники виражають пестливе значення. Зважаючи на українську традицію утворювати форму кличного відмінка від загальних та особових жіночих імен м’якої групи з пестливимзначенням за допомогою закінчення ‑ю (пор.: бабуся — бабусю, матуся — матусю, Галя — Галю, Ганнуся — Ганнусю),рекомендуємо ...

6 клас. Українська література (2025 / 2026)

  Матеріали для використання у 2025 / 2026 навчальному році 1. Підручник (електронна версія)   Підручник містить коди з додатковими матеріалами на платформі видавництва. Матеріали можна завантажувати та редагувати (без реєстрації). 2.Модельна навчальна програма.  Українська література 5-6 кл. Яценко та ін 3.Календарно-тематичне планування 1 год на тиждень 1.5 год на тиждень 2 год на тиждень 4.  Літературні диктанти 5. Паспорти творів  для 6 класу (1 семестр, 2 семестр)        Паспорти творів за двома програмами 6. Розвиток мовлення (аркуші / зошит для учнів)   7. Зошит для комплексного підсумкового оцінювання (за групами результатів )  8. Діагностувальні роботи для формувального та поточного оцінювання (замовити можна тут) .  А тут можна переглянути фрагмент зошита -  поточне та формувальне оцінювання 9. Робочий зошит (авторка Світлана Дячок) 10. Плани-конспекти уроків від Людмили Власенко. Урок 1  ,  інші уроки ...