"Якщо ти не
виконаєш бездоганно завдання з першого разу, можеш спробувати вдруге й утретє, а "зіпсовану" сторінку або вирізати й зберегти як пам’ять про
твій шлях помилок і перемог, або використати як згодом "новий"навчальний матеріал.
Помилятися – нормально, це частина навчання, частина пізнання світу й себе. Завдяки помилці з’явилося багато відкриттів: багато дослідників не опускали руки через невдачу, а пробували знову й знову.
Так, якщо під час контрольної роботи неправильно виконати завдання, оцінка буде нижчою. Та в цьому
записнику ти маєш другий шанс. Є люди, які не мають права на помилку: від
їхніх чітких дій залежить людське життя. Але ти вчишся. Ти можеш собі дозволити
розкіш помилятися. Кен Робінсон, дуже відомий учитель (можна сказати, учитель учителів) наголошує: «Якщо не визнаєш, що помиляєшся, ніколи нічого оригінального не досягнеш». А ти ж хочеш досягти багато? Тому працюй, помиляйся, виправляй недоліки й рости".
Це фрагмент вступу до зошита-записника з української мови для 5-класників ( у мене вперше за 7 років знову будуть п'ятикласники :) ), який створила "в перерві" між роботою над зошитами для 10 - 11 класів :) .
Чому НЕостання версія?
По-перше, кожну тему можна вчити трьома простими способами: комікс (див. зображення), тест-підказка, "звичайний" тест і редагування / створення тексту.
По-друге, формат записника дає можливість вирізати зайві сторінки. П'ятикласникам пропонується тричі виконати схоже завдання, оцінити кожне та залишити (за бажання) тільки те, яке варте найвищої оцінки :) .
Що робити з аркушами, які не "пройшли відбір"? Редагувати й накопичувати як своєрідні гри для бізнес-проекту. Це по-третє :) .
Звісно, працювати з таким записником тільки на одному уроці нема сенсу, тому що робота розрахована на системний підхід.
Який?
Про все обов'язково писатиму в блозі та в Instagram (з демонстрацією відео) з нового навчального року, бо вересень для мене почнеться знайомством із п'ятикласниками :) . Тому готуюся вже :)
Коментарі