Кожен мріє жити в демократичній, економічно стабільній і розвиненій правовій державі. Хоче, щоб йому надавали послуги висококваліфіковані спеціалісти. Та коли питання торкається освіти і змін, які стосуються нас особисто, ми ладні зробити все, щоб змін не було.
Отже, про питання освіти. Якісної освіти. Тому що ходіння до школи (для когось - час від часу) - не дорівнює здобути освіту. Яким є шлях до якісної освіти в інших громадах?
Досвідом реформи старшої школи діляться колеги з Городоцької громади.
Деякі тезиРеформа освіти, реформа старшої школи як її складова, покликана сприяти розвитку суспільства, якісним змінам у нашому житті. Це велика ціль, реалізація якої на місцевому рівні часто пов’язана із необхідністю прийняття непопулярних рішень, проведенням оптимізації, виходом із зони комфорту представників місцевого самоврядування, педагогів, директорів, батьків, учнів.
Оптимізація не означає ліквідацію чи закриття. Оптимальна мережа – це та, яка максимально відповідає потребам громади.
Реформування не повинно ставати сюрпризом для батьків. Має відбуватися комунікація: влада - управління освіти - керівники шкіл - педагоги, батьки.
Цитата: "Ставте перед собою великі цілі, адже по них легше влучити".
Детальніше про досвід впровадження змін в мережі закладів освіти Городоцькою громадою можна дізнатися, скориставшись базою даних кращих практик управління освітою: sklinternational.org.ua.
Немає коментарів:
Дописати коментар